DanSteff3n Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å slippe at det flytter seg. Når jeg skrur på pc så ligger ikonene der jeg flytta dem sist. Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Ikke flytt på ikonene da vel. Lenke til kommentar
DanSteff3n Skrevet 18. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2019 Ikke flytt på ikonene da vel. Er vel ikke det som er saken Jeg flytter dem dit jeg vil ha dem. Så når jeg slår på pc igjen så er dem over alt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Er vel ikke det som er saken Jeg flytter dem dit jeg vil ha dem. Så når jeg slår på pc igjen så er dem over alt Ikke det du skrev i første post. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Bruker du tilkobling av annen skjerm/TV, eller annet som endrer oppløsningen? Midlertidig løsning til du finner ut av det: DesktopOK. Lenke til kommentar
DanSteff3n Skrevet 19. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2019 Bruker du tilkobling av annen skjerm/TV, eller annet som endrer oppløsningen? Midlertidig løsning til du finner ut av det: DesktopOK. Har to skjermer til pc'n ja. Bruker DesktopOK. Men må inn på DesktopOK for å trykke på autosave, for at ikonene kommer der dem var før. Eller er det noen andre måter å bruke DesktopOK på? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 På hvilken måte flytter de seg? Er f.eks alle pent gruppert på venstre side? Eller er det bare enkelt ikoner som flytter på seg? Har ikke mye erfaring med DesktopOK, men tror ikke den har noen automatikk. Lenke til kommentar
DanSteff3n Skrevet 19. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2019 På hvilken måte flytter de seg? Er f.eks alle pent gruppert på venstre side? Eller er det bare enkelt ikoner som flytter på seg? Har ikke mye erfaring med DesktopOK, men tror ikke den har noen automatikk. Flytter seg ofte et hakk lenger ned enn det jeg pleier ha. Å noen ganger så er dem rett og slett bare hulter til bulter overalt Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 https://www.thewindowsclub.com/desktop-icons-rearrange-move-after-reboot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå