AnonymDiskusjon Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Lurer på om det er mulig å tegne internett abbonement om man har betalingsannmerkning? Selskapene som leverer internett der jeg bor er Telenor, Nexgentel og Homenet. Noen som vet om noen av disse tilbyderne har en løsning for de som ikke er kredittverdige? Anonymous poster hash: 23fd7...6b5 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Skal i utgangspunktet ikke være mulig, men såvidt jeg forstår det er de elendige på å sjekke opp kunder Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Må vel være mulig med forskuddsbetaling eller så er vel løsningen å betale ned gjeld. Synd internetlevrandører ikke tar kredittkort eller ligdene for da er jo problemet løst. Lenke til kommentar
bkoe Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Eksisterende abbonement følger de ikke opp...Men hvis du må bytte pga. flytting kan du bare glemme å bli ny kunde selv im du har betalt punktlig i overv 30 år. Det burde være en menneskerett på lik linje med strøm å ha internett og mobil i dag. Nesten alt foregår på internett i dag. Og så lenge man betaler så ser jeg ikke problemet for tilbyderne. Lenke til kommentar
bkoe Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Kredittkortene dine blir stengt når du får anmerkning.Å betale gjeld hvis du får gjeldsordning tar ca. 5 år. Hvis du ikke får gjeldsordning har du gjelda til du er dør og muligens lenger også til kreditorene får solgt all søpla di. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå