ikkeproff Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 dette er første gangen jeg prøver meg på casemod, så jeg er ikke akkurat noe flink... casemod'n jeg holder på med krever at jeg fjerner topplokket... enkelt nok tenkte jeg, men jeg finner ikke noe skruer eller den slags, ser ut som om det er naglet fast... kan det stemme ? noen har vel gjort denne typen arbeid før, noen tips hadde vært fint på forhånd takk Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Bare fjern naglene! Lenke til kommentar
razer Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Bruk et 4-5mm borr og borr til de popper ut Lenke til kommentar
taulen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Du kan bore du ut. Det er vel det lettaste, finn ein bor som er litt mindre enn naglene og så borer du i veg og når det er gjort kan du dra ut resten av dritet. Og når du skal feste topploket på nytt bruker du enten nagler eller bare vanlige skruer. Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Men de hullene som det er nagler i, er de gjenget sånn at du bare kan bruke vanlige grove skruer? eller er det fine? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 popnagler er det vel.. du får kjøpt popnagler og popnagletang på biltema og sikkert clas ohlson.. kansje til og med europris de kan og borrest ut.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Da bruker du berre skrue og mutter.. Men når du borrer ut naglane, pass på å ikkje bor igjennom heile greia. Berre bor av toppen på naglen slik at den løsnar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå