:utakt Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Vi trenger en blank tast brukeren kan mappe til hva som helst, kanskje via en meny i Windows. Knappen kunne vært brukt til å åpne Office, sett inn @, åpne Spotify, opprett ny e-post til kjerringa, søk på google, bestill pizza, gå ut med søpla. Det hadde vært nyttig. 1 Lenke til kommentar
Tore Rosander Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Vi trenger en blank tast brukeren kan mappe til hva som helst, kanskje via en meny i Windows. Knappen kunne vært brukt til å åpne Office, sett inn @, åpne Spotify, opprett ny e-post til kjerringa, søk på google, bestill pizza, gå ut med søpla. Det hadde vært nyttig. Det finnes jo 1276 måter å gjøre dette på. 2 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 For et produkt som taper terreng, i et OS folk ikke bryr seg om. Hva med en knapp til å installere programvare som ikke er fra Microsoft? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Det finnes jo 1276 måter å gjøre dette på.Kan du fortelle meg om en? Lenke til kommentar
I-T bro Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 (endret) Er du en norsk Terry Davis? Terry Davis var vel akkurat kristen. Selv tror jeg på The Void, owner of all transcendent attributes. Endret 24. juni 2019 av PFY O-S Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Hva med å bruke tastene som er? I pre-ribbons-word kunnejeg sette inn ting mednå.trykke Ctrl-I, det går stort sett ikke mer , nå må man ha hendene vekk fra tastaturet og peke og klikke for å gjøre noe mer avansert.. :-P Lenke til kommentar
G Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Ok, da kommer jeg til å fortsette å kjøpe Mac-tastatur til mine PC-er. Eneste Apple-produktet jeg eier faktisk Snakker om den lange aluminiumsfjølen.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Hva med å bruke Scroll Lock Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 (endret) Hvorfor ikke bytte ut en av Windows tastene, i stedet for menytasten? De fleste tastatur har jo to Windows taster. Endret 25. juni 2019 av Nvidia Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Ironi er vrient, ja? Han er selvfølgelig helt enig med deg ... ? Lenke til kommentar
I-T bro Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Windows 10 er et general purpose OS, og dette er ikke spesielt relevant egentlig. Den handler ikke om at MS ikke klarer å skrive RTOS'er, Windows CE er et RTOS. Man kan i praksis mye godt oppnå det samme, men man får ikke nødvendigvis satt de samme garantiene på timing som i et RTOS. Man er ganske spesiell som bruker om dette skal fremstå som et problem. Hvilket sammenlignbart OS mener du er RTOS? Mann er du morfin dement? https://www.youtube.com/watch?v=siIbXbanIMw Det nytter ikke å bortforklare Microsoft mangel på kvalitet i Windows med "general purpose". Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Mann er du morfin dement? https://www.youtube.com/watch?v=siIbXbanIMw Det nytter ikke å bortforklare Microsoft mangel på kvalitet i Windows med "general purpose". Nei, jeg bortforklarer ingen ting, jeg poengterer at Windows er et general purpose OS. Det er alltid forbedringspotensialer, ingen OS er perfekte, men å begynne å vase om real time viser bare at du ikke har snøring på hva du vaser om. Real Time OSer har sine virkeområder, de har sine for de som vet hva det er opplagte fordeler, men de har også sine drawbacks. Drawbacks som i veldig stor grad tilsier at det ville vært totalt meningsløst å laget et OS som Windows Real Time. Hvis du ikke fatter det bør du sende deg selv den linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå