Sliten skoleelev Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Hei! Jeg fikk nettopp vite at jeg kom opp i Matematikk s1 i muntlig eksamen. Har blanda følelser om dette og aner egentlig ikke hvordan en muntlig eksamen i matte foregår. (Går vg2). Så om noen har erfaring med å ha muntlig i matte og kunne kommet med noen tips hadde det vært fantastisk.Alt fra hvordan svare på spørsmål, hvordan forholde seg til sensor osv. OG, tips til hva jeg bør gjøre i dag (den første forberedelsesdagen) for å forberede meg? Har eksamen på torsdag. Setter pris på alle svar, takk:) Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Har du spurt læreren din? Har du fått en oppgave? Lenke til kommentar
Sliten skoleelev Skrevet 18. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2019 Har du spurt læreren din? Har du fått en oppgave? Ja spurte læreren på den korte tiden vi fikk istad, men fikk ikke så mye hjelp. Fikk kun beskjed om å finne et rolig sted og jobbe med tidligere oppgaver. Og tema/oppgave får jeg imrg. Lenke til kommentar
fleksnes radio amatør Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 tids kontroll kl 15:00 i 2 timer 20min 20min fri 20min 20min 20 min fri 20min + 1 time middags lur 15:00 til 16:00 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå