Shine_on_your_crazy_diamond Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Hei! Det finnes flere steder på internett hvor man kan treffe, date, med andre som vil ha swingers hygge (utenlandske). hva med de norske? eg klarte ikke å finne noe, har doka noen erfaringer hvor er det beste en kunne finne noe? hilsen, PF Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Beste jeg kan komme på er nakenprat.com Spør du der får du iallefall god hjelp antar jeg 1 Lenke til kommentar
Shine_on_your_crazy_diamond Skrevet 18. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2019 Beste jeg kan komme på er nakenprat.com Spør du der får du iallefall god hjelp antar jeg Gracias !! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Du kan også prøve https://lyst-club.no 2 Lenke til kommentar
Shine_on_your_crazy_diamond Skrevet 21. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2019 hei igjen! eg har ventet hele tida på aktiveringsmelding fra nakedprat. men fikk ikke noe ennå, Det er ikke mulig å ta kontakt med admin heller. Har noen konto der og kunne hjelpe meg meg kontakt med noen fra administrasjon? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Har du sjekket spamfilteret, mulig den har havnet i spam mappen? Lenke til kommentar
Shine_on_your_crazy_diamond Skrevet 22. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2019 Har du sjekket spamfilteret, mulig den har havnet i spam mappen? Desverre Lenke til kommentar
Oldemar Skrevet 22. juli 2019 Del Skrevet 22. juli 2019 Liste er det fullt av slike Nakenprat, FoxyAffairs, Lyst-club, hi5, gaysir osv. Jeg er er homse, men er mange som er hetero eller bifile. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg