Gjest b44ad...f81 Skrevet 24. mai 2020 Del Skrevet 24. mai 2020 Simen1, takk for at du tok meg alvorlig. Jeg har lært mye av denne hendelsen, første gang jeg var i kontakt med lovens lange arm utover trafikkpolitiet på 50 år. Det skjer neppe igjen. Har nå fått innsyn og en beklagelse fra betjenten som ringte meg og som foretok «titten». Han skjønte etterhvert at dette var et møblert hjem. Case closed. Anonymous poster hash: b44ad...f81 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 Så kriminelle har ikke møbler? 1 Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 De selger dem unna for tjall 2 Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 Dragen skrev (12 timer siden): Så kriminelle har ikke møbler? https://naob.no/ordbok/møblere 1 Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 Var det muligens referansepolitiet som luktet ugler i mosen her og bestemte seg for å foreta en husransakelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå