NTB - digi Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Varsler kamp mot tysk prøveboring sør for Lofoten Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Skjønte ikke helt. Hvorfor tildeler man fremtidige deler av pensjonsfondet til utlandet? Det samme fondet som vi ikke kan bruke annet enn avkastning av uten at alt raser sammen i følge økonomer. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Så lenge Norge har inngått bilaterale avtaler som innebærer at utenlandske investorer kan kjøpe opp Norsk industri vil vi se at de med mest penger vinner frem og der ligger Norske investorer i bunnsjiktet. Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Så lenge Norge har inngått bilaterale avtaler som innebærer at utenlandske investorer kan kjøpe opp Norsk industri vil vi se at de med mest penger vinner frem og der ligger Norske investorer i bunnsjiktet. Det var en del venstrevridde krokodilletårer ser jeg. Så du synes utenlandske investorer skal hindres fra å investere i Norge? Kanskje vi bør også la være å investere i utlandet også, bare skrape kapitalismen i sin helhet slik at alt er statseid i samme slengen. Har fungert ypperlig i masse land før, spør Nord-Korea og Venezuela. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Det var en del venstrevridde krokodilletårer ser jeg. Så du synes utenlandske investorer skal hindres fra å investere i Norge? Kanskje vi bør også la være å investere i utlandet også, bare skrape kapitalismen i sin helhet slik at alt er statseid i samme slengen. Har fungert ypperlig i masse land før, spør Nord-Korea og Venezuela. Hvor i helvete har jeg sagt av vi ikke skal ha utenlandske investorer på Norsk grunn, for jeg klarer ikke og lese det utifra min informative post. Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Hvor i helvete har jeg sagt av vi ikke skal ha utenlandske investorer på Norsk grunn, for jeg klarer ikke og lese det utifra min informative post. Siste 6 ord i innlegget ditt, men jeg er korrigert om det er ikke det du mente. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 (endret) Siste 6 ord i innlegget ditt, men jeg er korrigert om det er ikke det du mente. Så at Norske investorer ikke har kapasitet eller ønske om så store milliardinvesteringer indikerer at jeg ønsker nordkoreanske tilstander ? Endret 18. juni 2019 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå