Gå til innhold

Varsler kamp mot tysk prøveboring sør for Lofoten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge Norge har inngått bilaterale avtaler som innebærer at utenlandske investorer kan kjøpe opp Norsk industri vil vi se at de med mest penger vinner frem og der ligger Norske investorer i bunnsjiktet.

Det var en del venstrevridde krokodilletårer ser jeg.

Så du synes utenlandske investorer skal hindres fra å investere i Norge? Kanskje vi bør også la være å investere i utlandet også, bare skrape kapitalismen i sin helhet slik at alt er statseid i samme slengen. Har fungert ypperlig i masse land før, spør Nord-Korea og Venezuela.

Lenke til kommentar

Det var en del venstrevridde krokodilletårer ser jeg.

Så du synes utenlandske investorer skal hindres fra å investere i Norge? Kanskje vi bør også la være å investere i utlandet også, bare skrape kapitalismen i sin helhet slik at alt er statseid i samme slengen. Har fungert ypperlig i masse land før, spør Nord-Korea og Venezuela.

Hvor i helvete har jeg sagt av vi ikke skal ha utenlandske investorer på Norsk grunn, for jeg klarer ikke og lese det utifra min informative post.

Lenke til kommentar

Siste 6 ord i innlegget ditt, men jeg er korrigert om det er ikke det du mente.

Så at Norske investorer ikke har kapasitet eller ønske om så store milliardinvesteringer indikerer at jeg ønsker nordkoreanske tilstander ?

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...