Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Familien river oss fra hverandre. hatet av alle i familien og samboer flyttet hjem

Anbefalte innlegg

Skal ikke dette forumet være ment til å gi moralsk støtte og hjelp, og ikke videre fordømmelse? Og dette kommer fra en moderator???? Nitrist!!!

Hvor har du dette fra?

Forumet er ikke ment til å gi moralsk støtte, og hjelp har ikke et fasit svar. Forumet er til for å dele meninger og disse meningene trenger ikke nødvendigvis være det TS eller du måtte ønske å høre.. 

Lag ditt eget smil, nikk og trøst forum om du ønsker et fora der det er alt som skal være lov.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det en ting som har blitt klart er det at TS ikke er klar for barn, og jeg håper at sameboren her er i stand til å ta ansvar for dette barnet.

Håper bare jeg selv husker tilbake til denne tråden om jeg skulle finne på å forhaste meg med noe i fremtiden, og absolutt ikke gjøre det.

Lenke til kommentar

Jeg er nok den siste til å skylde på graviditet og hormoner, men cut TS some slack da. 

Hun føler seg veldig sårbar og alene. Denne konflikten har INGENTING med hennes egenhet som mor å gjøre, det er bare projisering av dine egne erfaringer og ditt liv hvis du velger å lese det i det hun skriver. TS er høygravid og alene - en situasjon de fleste på dette forumet aldri kommer til å måtte befinne seg i noensinne, så get off your high horse. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er nok den siste til å skylde på graviditet og hormoner, men cut TS some slack da. 

Hun føler seg veldig sårbar og alene. Denne konflikten har INGENTING med hennes egenhet som mor å gjøre, det er bare projisering av dine egne erfaringer og ditt liv hvis du velger å lese det i det hun skriver. TS er høygravid og alene - en situasjon de fleste på dette forumet aldri kommer til å måtte befinne seg i noensinne, så get off your high horse.

Har du faktisk lest svarene hennes i tråden. Og de ganske åpenbare svarene til seg selv? er det et symptom av å være høygravid og lage fiktive samtaler med seg selv i det offentlige rom? Tror du virkelig hennes beskrivelse er en nøyaktig representasjon av hendelseforløpet? Tatt i betraktning at hun snakker til oss med en fra en annen persona for å fremme sin sak, på en måte som får dem begge til å virke psykotiske.

Jeg tror ikke engang hun tror på hendelseforløpet hun selv har presentert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Now thats a stretch. Har du bevis for påstandene dine?

Først og fremst kommer svarene fra Randitraa og TS i rekke å rad.

Om jeg hadde fått den fantastiske nyheten om at jeg skal få oppleve det å bli besteforeldre, da hadde jeg jublet av glede og hoppet langt opp i skyene. Jeg hadde SELVFØLGELIG bidratt lenge før noen rakk å spørre en gang. Jeg hadde nok måttet få beskjed om å ta det litt med ro, og ikke kjøpe så mye. Jeg hadde gitt penger, bidratt med klær, utstyr og alt som måtte være så lenge foreldrene var enig, og ønsket dette. Det trenger ikke å være dyrt, men hadde jeg hatt en normal inntekt som jeg har, så hadde jeg brukt litt..

Hva er vel mer fantastisk enn det å få være vitne til et nytt familiemedlem. Kan ikke forstå at noen orker å krangle om noen usle hundelapper bare fordi man skal på død og liv være prinsippfast på at man ikke gir penger til folk som "tigger".. Langt ifra normalt her i hjemmet!

Dessuten synes jeg det er litt stas å få være med å bidra. Tenk så mye glede de kommer til å få da <3

Legg også merke til hvordan hun legger mer i hva TS skriver enn hva hun faktisk har skrevet, som om det er samme person.

Det høres ut som svigermor er sjalu og bitter, samt ønsker sønnen for seg selv. Har sikkert prøvd å ødelegge lenge. Klikker sikkert i hode når dere skal på ferie med barnet uten henne, hun takler ikke å være utestengt fra noe som helst fordi hun skal ha oppmerksomhet og tid med sin sønn hele tiden. Helst skulle hun sikkert bodd i samme hus som sønnen, og helst skulle hun ha kontrollert alt i hjemmet.

Typisk for alenemødre med bare en sønn!

Her driver hun med vill spekulering, nesten som om :O Det er samme person.

Helt ærlig! Her synes jeg ts blir veldig misforstått og vedkommende får veldig mye ufortjent tyn.

Om dere velger å lese nøye, så ser dere at ts har en familie som er dysfunksjonell. Ingen er interessert i barnet som kommer, og ingen har noe entusiasme, eller engasjement. Dette tærer veldig på, og i tillegg har hun en svigermor som er tydelig frekk samt ypper til bråk på melding. Det er tydelig at hun ønsker å provosere, og det er ikke greit!

Alle kan slite økonomisk en gang i livet. Hun sier selv de har god økonomi til vanlig, men at en ulykke i huset snudde alt opp ned. Dette har resultert i at de nesten måtte selge huset, og igjen har ført til at budsjett som var satt av til barnet ble brukt på en regning isteden.

Synes det er veldig lite greit å sende en slik frekk melding til en gravid kvinne som bærer på ditt barnebarn!

Rett og slett ufyselig oppførsel av en voksen kvinne!

Også var hun jo appåtil så flink at hun lagde en tråd om samme tema

Så jeg er ganske selvsikker når jeg sier at din posisjon er en strech på dette ståstedet. Og du bekrefter vel egentlig også at du absolutt ikke har lest tråden, ellers er du mer naiv en jeg trodde det var menneskelig mulig å være.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor har du dette fra?

Forumet er ikke ment til å gi moralsk støtte, og hjelp har ikke et fasit svar. Forumet er til for å dele meninger og disse meningene trenger ikke nødvendigvis være det TS eller du måtte ønske å høre.. 

Lag ditt eget smil, nikk og trøst forum om du ønsker et fora der det er alt som skal være lov.

Hva med vanlig folkeskikk?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...