KimS Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hei... Nå har jeg lyst til å lære meg PS, hva er de beste sidene med forskjellige effekter og lingnede? Mvh. Kim Spets Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Det finnes _MANGE_ sider.. På min nye side har jeg plukket ut noen sider med tutorials osv.. Ta en titt her.. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 photoshopcafe.com kul side for nybegyndere Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Det finnes _MANGE_ sider.. På min nye side har jeg plukket ut noen sider med tutorials osv.. Ta en titt her.. /me står på siden av 2advanced! Dritfet mouseover på screensene Marvil! Lister opp noen ps-sider; - EyesOnDesign - Planet PhotoShop - Team PhotoShop - PhotoShop Today - Designs By Mark - AbsoluteCross - PhotoShop Cafè - hah.net (norsk) Vet at disse for det meste tar for seg fx, men du skal også kunne finne masse av "the basics". Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Dritfet mouseover på screensene Marvil! Heh takk. Syns den passet ja.. Legger inn lista du kom med på siden min senere.. Edit: Hvor står du..? Fant deg ikke. Endret 23. desember 2003 av Marvil Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Edit: Hvor står du..? Fant deg ikke. Huh? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 /me står på siden av 2advanced! Tolka det som at du sto nevnt på sidene til 2advanced. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå