AnonymDiskusjon Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Var til tannlegen for noen uker siden. Jeg har to visdomstenner i underkjeven som er på vei opp, men de vokser nesten på skrå og vil ikke bryte gjennom tannkjøttet. De vokser slik at de "presser" den nederste tannraden. Jeg har også en oppe som må fjernes, den har allerede kommet ut en del og vokser på skrå inn mot tennene. Jeg har mottatt henvisningen og det er hele 5 måneder til jeg skal dit! Burde jeg kontakte tannlegen og spørre om hun kan fjerne de? Per nå merker jeg ingenting i underkjeven, men jeg har tannverk som kommer og går der som visdomstannen oppe har kommet ut (men det er ikke så ofte at det påvirker meg negativt). Så jeg vurderer sterkt å kontakte tannlegen og spør om hun kan fjerne den, så kan jeg heller vente til sykehustimen med de nede, ettersom de må fjernes med kirurgi. Vet ikke om det er slik at det plutselig kan gjør ufattelig vondt når tennene har kommet noen millimeter frem eller hvordan det fungerer? Anonymous poster hash: 390c3...07e Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Hvis tannlegen sender deg til spesialist er som regel en grunn til det Du har fritt valg med hvor du vil la deg behandle. En god del velger det stedet som har laveste ventetid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå