steinjarle Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Leveres allerede fra september.Nye Renault Zoe får større batteri og hurtiglading Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Nå ble plutselig Zoe relevant igjen. Bra, Renault ? 6 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 jeg prøvekjørte en zoe når de kom ut. det føles som en veldig tung bil. og oppgradert motor vill ikke hjelpe på det. og jeg regner nesten med at den nye vil veie fra 50-100kg mer så da blir det en 1600kg bil i værstefall. vi får se hva vw kommer med av konkuranse av kompaktbil. håper de klarer å lage noe som veier mindre en den gamle e39(bmw 5 serie) jeg har ute. en bil jeg vill de skal oppgradere er twizzy, hysterisk artig bil på svingete veg. gi den litt mer power på motor og batteri så er den perfekt =) Lenke til kommentar
Svampebob_1 Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 jeg prøvekjørte en zoe når de kom ut. det føles som en veldig tung bil. og oppgradert motor vill ikke hjelpe på det. og jeg regner nesten med at den nye vil veie fra 50-100kg mer så da blir det en 1600kg bil i værstefall. vi får se hva vw kommer med av konkuranse av kompaktbil. håper de klarer å lage noe som veier mindre en den gamle e39(bmw 5 serie) jeg har ute. en bil jeg vill de skal oppgradere er twizzy, hysterisk artig bil på svingete veg. gi den litt mer power på motor og batteri så er den perfekt =) Den ligger veldig godt på vinterføre, takket være dette. Jeg har utgaven med 41Kwh. Jeg savner aktiv batterivarming og kjøling. Noen som vet om den nye modellen har dette? Ellers hjelper det nesten ikke med hurtiglading på vinteren :-|. Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Med komforten fra 80 tallets Fiat Panda, ellers takk. Dagens modell er uten sidestykke den bilen i markedet med største "pling plong" følelse. Føles som man setter seg inn i en stor boks med makrell i tomat ? Tviler på at denne facelift utgaven blir nevneverdig bedre ?? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 Så synd at Renault ikke har tradisjon med (kjapp) levering av reservedeler her til Norge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå