AfterGlow Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 – Jeg ville ikke ha godkjent spillet, sier Rod Fergusson i et intervju.Fortnite ble nesten kansellert av tidligere Epic-sjef Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Han hadde jo i så måte korrekt, Fortnite "Save the world" ble jo aldri noen braksuksess. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Trist at det ikke skjedde. 4 Lenke til kommentar
Arctic V Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 "Som produksjonssjef på den tiden ville ikke det spillet ha møtt min standard for hva vi burde ha fortsatt å jobbe med" Så flaks at kids har den desidert laveste standarden i samfunnet da. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Forstålig, fortshite er bare ett casual-spill for barn. Det er jo bare unge folk som spiller det fordi de ikke vet hva ett kvalitetsspill er. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Forstålig, fortshite er bare ett casual-spill for barn. Det er jo bare unge folk som spiller det fordi de ikke vet hva ett kvalitetsspill er. Takk for at du kaller meg ung Er 36 og spiller det sammen med et par kamerater som er 35 og 29 2 Lenke til kommentar
jmalmin Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Morsomt å høre folk bashe dette spillet. De fleste som gjør det har brukt lit for mye tid i dette spillet kanskje? Du syntes at det ikke var dårlig når du først prøvde det? Hvorfor skal folk sparke til spill de har likt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 (endret) Morsomt å høre folk bashe dette spillet. De fleste som gjør det har brukt lit for mye tid i dette spillet kanskje? Du syntes at det ikke var dårlig når du først prøvde det? Hvorfor skal folk sparke til spill de har likt? De holdningene som er visst i denne tråden, er langt mer barnslig enn spillerbasen for Fortnite. For alt i verden, jeg liker ikke spillet selv, men jeg kan i det minste forstå at de må ha gjort noe rett for at Fortnite skal bli den megasuksessen som det har blitt. Endret 18. juni 2019 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Selvfølgelig vil man ikke assosieres med teite barn som gjør floss og andre stygge danser? 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Takk for at du kaller meg ung Er 36 og spiller det sammen med et par kamerater som er 35 og 29 36 er bare barnerompe saker, ekte kvalitets spill spilles bare av de som er 85 og eldre. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Synd at det ikke ble kansellert. Da hadde vi mest sannsynlig sluppet Epic Store. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå