odysseus Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 (endret) Er dette ulovlig, så bare slett tråden. Bare lukter på markedet. Har en SGI O2 stappfull av multimedia programvare som jeg kanskje vil selge. Lurer på om hva det er verdt. Dette er ikke et salg, men bare litt snakkis! Endret 17. juni 2019 av odysseus Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 For å gjøre den tråden lovlig, så spør du heller om hva denne er verdt eller om folk synes prisen du har tenkt til å ta er fair. Lenke til kommentar
odysseus Skrevet 17. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2019 (endret) For å gjøre den tråden lovlig, så spør du heller om hva denne er verdt eller om folk synes prisen du har tenkt til å ta er fair. Takk for tipset! Hva kan den være verdt? 400Mhz CPU, 1GB RAM, 160 GB disk, DVD-ROM. Adobe Premiere, Illustrator, Photoshop, Maya 3D, Lightwave 3D, Quake 3, Alias Wavefront, komplett Nekoware arkiv, originale IRIX 6.5.30 install CD'er etc. Webkameraet fungerer dessverre ikke. Har noen reservedeler også. Du må gjerne komme og prøvekjøre før du byr. Alt er glimrende og jeg har oppetid på flere uker, men den bråker litt mye. Hva med 5000 kroner? Med originalt SGI tastatur og MS Intellimouse 3.0. Uten skjerm, men diskuteres. Endret 10. juli 2019 av odysseus Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Du bør forandre førsteposten. Bare et tips. Lenke til kommentar
odysseus Skrevet 17. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2019 (endret) Her er et bilde av herligheten. Endret 17. juni 2019 av odysseus Lenke til kommentar
tingo Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Hvis du finner en kjøper som er interessert i SGI-greiene, så kan du kanskje få noen kroner for den. I motsatt fall blir det "gidder ikke å betale mer enn 500.- for en så gammel maskin..." Lenke til kommentar
odysseus Skrevet 18. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2019 Jeg har brukt endel tusen på denne maskinen, byttet hovedkort, disk, RAM etc. Bare originale install CD`er fra SGI kostet 6500 i sin tid. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Jeg har brukt endel tusen på denne maskinen, byttet hovedkort, disk, RAM etc. Bare originale install CD`er fra SGI kostet 6500 i sin tid. Hva så? Mobiltelefonen min er ti ganger raskere enn denne maskinen I dette tilfellet må du nok være tålmodig, jeg hadde sjekket ebay for lignende maskiner. Det er sikkert noen som er interessert. Lenke til kommentar
odysseus Skrevet 18. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2019 Men mobilen er ikke så sjarmerende som en O2! :-) På Ebay går SGI-greier for ganske høye priser, da det begynner å bli vanskelig å få tak i gode systemer. Mange samlere er villige til å betale for å holde maskinen gående. Lenke til kommentar
tbernhoft Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Men mobilen er ikke så sjarmerende som en O2! :-) På Ebay går SGI-greier for ganske høye priser, da det begynner å bli vanskelig å få tak i gode systemer. Mange samlere er villige til å betale for å holde maskinen gående. Hei Har du maskinen fortsatt til salgs? Lenke til kommentar
odysseus Skrevet 21. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2020 Jeg fikk solgt den på finn.no for 3000, og installasjons CD'ene for 1500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå