Tomzern Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hvor får jeg tak i den norske versjonen av Kazaa Lite nå??www.kazaalitesite.com linker jo bare til google... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Etter det eg har høyrt er Kazaa Lite nå bare tilgjengelig for de som betaler for programmet. Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ta et søk i Kazaa etter kazaalite, du finner alle versjonene der Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Etter det eg har høyrt er Kazaa Lite nå bare tilgjengelig for de som betaler for programmet. Enda et tegn på at du ikke skal tro på alt du hører... En bruker posta link til sin egen server der du kunne laste ned nyeste versjon av programmet, men i redsel for advarsel eller no, ber jeg deg finne den selv. Kan umulig være alt for mye arbeid. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Får jeg advarsel for dette? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Får jeg advarsel for dette? Etter all sannsynlighet ikke, men jeg liker å leve på den sikre siden... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Får jeg advarsel for dette? Etter all sannsynlighet ikke, men jeg liker å leve på den sikre siden... Tar sjansen jeg Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Den linken blir nok mange glad for Er spent på om tråden blir stengt... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Den linken blir nok mange glad for Er spent på om tråden blir stengt... Den overlever, siden det var en respektiv link så går det jo greit. Fant den gjennom win-xp.no Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 nei, tror ikke det. Win-xp har gitt ut det samme de å Lenke til kommentar
benzedrine Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Her finner du ihvertfall kazaalite - alternativ til norsk blir jo å sette innstillingene etter du har installert kazaalite til "norsk". - www.oldversion.com http://groups.yahoo.com/group/KazaaLite/join ville jeg også tatt en titt innom hvis jeg var deg, litt triks og småtips som kan være gode for enhver peer-2-peer bruker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå