Tor Rasmussen Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 Hei.Vi har nettopp anskaffet en Switch i familien. Mest fordi fruen "trengte" Let's go Evee til Pokémon-hobbyen sin. Men nå tenker jeg denne konsollen kan bli populær blant en jente på 9 og gutt på 11 i løpet av ferien.Jeg ANER ikke hvilke spill som gjelder og hva som fenger. De er godt vant til å spille på PS4 og Xbox. Men hva er det Switch kan tilby som de ikke allerede er kjent med?Alle forslag mottas med takk. 3 Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 To ord: Mario Kart. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 (endret) +1 Mario Kart er sosialt og gøy! Endret 17. juni 2019 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
...... Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Suprr Mario Odyssey,og Zelda kan funke for den eldste. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2019 Takk for innspill alle sammen.Det ble Mario Kart 8 og Super Mario Odyssey. Så får jeg se om de slår an blant målgruppen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå