Killer_DT Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Som sagt skal jeg ha nytt skjermkort, det skal være så billig som mulig og det skal være Geforce 3. (ikke noe MX tull): Men her er det store spørsmålet, jeg skal overklokke så mye som menneskelig mulig uten inngrep på selve kortet. Hvilke kort foreslår dere? Tenkte på det palit daytone som overklokking. no testet for en tid tilbake men det er ingen som har det! Det er også en mulighet å montere på ekstra vifter, hvis det er bare å skru dem på kjøleribbene, at sruene passer osv. helst fra microplex.no. Noen forslag??????????? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2002 F.a.e.n jeg glemte oppsettet mitt igjen, glemmer det f.a.e.n med alltid. Abit KG7-Lite AMD 1400MHz 266 (ikke XP)@1556MHz@loadtemp=42grader Voodoo 3 3000 Hercules Fortissimo II 256MB RAM-266 Chieftech 340Watter Pioneer 16x/40x tray. Er spent om banne ordene kommer opp eller om de blir sensuert. Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Det finnes SÅÅ mange topics som dette her på forumet, hvorfor ikke bare søke på skjermkort?! kjøp Radeon8500:) Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Kanskje Tom's Hardware har en test eller.no...? Eller overklokking.no har...? PalitDaytona-kortet er å få kjøpt på landets mest bedritne webshop; Topline.no! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå