Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Min erfaring med Kvalito IT

Anbefalte innlegg

Janne fra FBI har tatt kontakt med meg.

Er det noen som kan tenke seg å bistå med konkrete eksempler noe lignende av det jeg har opplevd? Det er viktig at vi fremstår som saklige i måten vi legger dette frem på. At man skal være ærlig er vel ikke nødvendig å påpeke.

Henvis henne til trådene her på forumet så vil dem nok forstå at her er det mange som har noe imot dem,

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0484&hl=kvalito

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0813&hl=kvalito

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...9098&hl=kvalito

sier litt :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må si meg enig i at de er litt på tryne oss kvalito om du tar deg tid til å lese betingelsene oss en del andre ISP'er. Eller andre bransjer for den saks skyld.

Driver selv min egen virksomhet i sammen med 2 andre. (inneklima er stikkord for det vi driver med om noen skulle lure!)

Langt i fra alt alt som har med data og slikt å gjøre!.

Men kunden betyr ALT, uten kunden er det jo ingenting igjen...

Jeg kan ikke klage ut til mine kunder om at Philips elller andre levrandører levere dårlige varer hver gang noen klager.. Tar det til meg, fixer, kompensere etter beste evne. Men seff finnes da kvarulanter som aldri gir seg. Skal man drive slik Kvalito gjør så ligger man tynt an i de fleste bransjer. "Fordelen til ISP bransjen er at de slipper å reise rundt om i 'felte' å møte kunden sin ansikt til ansikt.

Forstår godt det Blacki, og setter selvsagt pris på at det finnes virksomheter som din... Er ikke alle som tar ansvaret så alvorlig...

Med merkevarer som det du har kan det kanskje fungere, men med Telenor???

Lenke til kommentar

Er det noen som kan tenke seg å bistå med konkrete eksempler noe lignende av det jeg har opplevd? Det er viktig at vi fremstår som saklige i måten vi legger dette frem på. At man skal være ærlig er vel ikke nødvendig å påpeke.

Henvis henne til trådene her på forumet så vil dem nok forstå at her er det mange som har noe imot dem,

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0484&hl=kvalito

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0813&hl=kvalito

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...9098&hl=kvalito

sier litt :thumbdown:

Mr. Ueland,

Betyr dette at HW allerede har tatt et standpunkt i forhold til Kvalito?

Jeg bare spør fordi jeg har hørt rykter om at en representant fra Kvalito ble utestengt herfra fordi han var for positiv til firmaet?

Edit: Er det nå fare for at HW avslutter min konto også fordi jeg ikke er helt enig med alle andre?

Endret av trn100
Lenke til kommentar

Edit: Er det nå fare for at HW avslutter min konto også fordi jeg ikke er helt enig med alle andre?

lol.. :D

tror du kan slappe av!

OG om du kan finne like mye shit om andre ISP'er her på forumet eller andre plasser så send meg link! Da går jeg ut i fra at du har fått med deg det siste halv års postinger rundt Kvalito... Tiscali er vel kanskje de som kan komme i nærheten etter sin fadese i fjor..

Da snakker jeg om virklige saker og _ikke_ slike poster om at "Telenor suger , er griske etc".

Tror ikke folk gidder å sitte å dikte opp en haug med email og innlegg som er mot Kvalitos fordel.

Jeg tror/håper at Kvalito går i mot sitt siste leveår... :w00t:

Endret av Blacki
Lenke til kommentar

tror du kan slappe av!

Elsker å sette det på spissen da :-)

Ha en fin kveld!

Jeg tror du hadde skjønt det hvis du hadde lest postene, det handler ikke om at han var positiv til firmaet, det handlet om direkte egen reklame og/eller snikreklame, han var ansatt i kvalito, ikke "bare" en forumbruker som var postiv til Kvalito

:thumbdown:

Lenke til kommentar

tror du kan slappe av!

Elsker å sette det på spissen da :-)

Ha en fin kveld!

Jeg tror du hadde skjønt det hvis du hadde lest postene, det handler ikke om at han var positiv til firmaet, det handlet om direkte egen reklame og/eller snikreklame, han var ansatt i kvalito, ikke "bare" en forumbruker som var postiv til Kvalito

:thumbdown:

Ok, har ingen anelse om hvem han var eller hva som skjedde, men når en admin her gir så tydelige signaler som dette kan det jo nesten virke som om sjefene her ikke er helt nøytrale uansett???

Og så lenge det er de som bestemmer, vel....

Lenke til kommentar
Ok, har ingen anelse om hvem han var eller hva som skjedde, men når en admin her gir så tydelige signaler som dette kan det jo nesten virke som om sjefene her ikke er helt nøytrale uansett???

Og så lenge det er de som bestemmer, vel....

Hva mener du med det ?

Lenke til kommentar

Be Janne ta kontakt med Troms Folkeblad som er en lokalavis på Finnsnes. De var en av mange kunder som ble kuttet da Kvalito ikke betalte regningen til Catch. Dataansvarlig der, tror han heter Roger, kan bekrefte at masse bedrifter ble kuttet, inkludert Troms Folkeblad selv, den 11. august 2003. De hadde betalt abonnement hos Kvalito til 1. oktober. Ingen fikk igjen pengene! Og til dere som sier Kvalito er seriøse: Du kan være en av de heldige som har fått en OK linje fra Kvalito, det hadde ikke kommet slike voldsomme reaksjoner på ALLE forum og IRC i Norge om det ikke er noe i det.

For ca. 2-300 SDSL kunder Kvalito hadde på catchs nett inntil 11. august, har tapt tilsammen hundretusenvis av kroner, da kvalito nekter å refundere pengene for en linje vi mistet fordi kvalito ikke betalte regningen.

Skygg unna Kvalito!

Lenke til kommentar

Har akkurat fått installert en ny SDSL linje på kontoret, Ringte da kvalito for å høre om pris men fikk så dårlig service at jeg kutta hele greia... Nå sitter jeg glad og fornøyd på en 2 mbit fra bluecom som det ikke har vært feil med i det hele tatt og kundeservicen? KJEMPEBRA!! Jeg er vel en av de få heldige som sitter på en 10 mbit fiber linje fra lyse hjemme, men flytter jeg noen gang og ikke har muligheten for å få dette, ja da får bluecom en ny kunde :yes:

Lenke til kommentar
det står ingenting om at adminene skal være nøytrale. Allyse har hatt problemer med Kvalito selv. Adminene er mennesker som kjøper varer og tjenester fra andre firma, og de har vel fått med seg at Kvalito er et firma en skal holde seg laaangt unna.

Hva om det teoretisk ikke dreide seg om Kvalito da? Skal ikke Admins være nøytrale??? Dette er jo tullprat til de grader...?!

Det er jo nettopp saklighet og nøytralitet som skal skille en admin fra andre brukere? Hvis ikke kunne vi jo ha vært adminstratrorer hele gjengen da?

Lenke til kommentar
Betyr dette at HW allerede har tatt et standpunkt i forhold til Kvalito?

Det er kun mening.

Forstår det Mr. Ueland, og for all del, jeg har stor respekt for deg som admin... Hva jeg har sagt over har altså ingenting med deg å gjøre... Jeg er faktisk imponert over hva dere klarer å få til når dere gjør....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...