kj3til Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 hentet fra en artikkel på digi.no (link nederst i post): "MTU Link lover at linjene og tjenestene vil fungere som før, og at prisene og vilkårene er de samme som tidligere." Er det betryggende? http://www.digi.no/php/art.php?id=100164 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Slenger meg på her og takker trådstarter for masse god informasjon. Syns du i tillegg gjorde en meget flott profil på tv. Utrolig bra arbeid du har lagt ned her!! Lenke til kommentar
helseth Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 MTU Link er en del av MTU mobilutstyrprodusenten. Har gjort mange oppkjøp av små teleselskaper den siste tiden. Bla Combitel... http://www.combitel.no/nyheten.htm Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hmmm....... Er det noen som kommer inn på sidene til MTU Link ? Lover ikke bra Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg sendte en mail til FBI der jeg ga dem linkene til PDF-filene, så de kan legge dem opp på sakssidene på Internett, så alle "spesielt interesserte" kan sjekke dem selv. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 jeg så deg på tv? bra gjort... deilig at de gikk konk... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Gikk dessverre glipp av den FBI episoden, finnes den på webtv? Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Gikk dessverre glipp av den FBI episoden, finnes den på webtv? Jepp, det gjør den Så den selv på WebTV Lenke til kommentar
kvasimongo Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) MTU-Multilink har kjøpt kundemassen. Kontraktene går ned med det synkende skipet. Det er dermed ingen som MÅ fortsette med MTU-Multilink. Nå gjelder ingen binding.... Flykt de som vil Har vært gjennom denne biten før. Endret 19. februar 2004 av kvasimongo Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 MTU-Multilink har kjøpt kundemassen. Kontraktene går ned med det synkende skipet. Det er dermed ingen som MÅ fortsette med MTU-Multilink. Nå gjelder ingen binding.... Flykt de som vil Vet du noe sted hvor dette står "svart på hvitt"? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Er så mange useriøse bedrifter, så mange misfornøyde kunder. FBI og TV" hjelper deg dekker jo bare en brøkdel. Tror jeg skal starte opp Forbrukerkanalen. Sending 24/7 Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 hentet fra en artikkel på digi.no (link nederst i post): "MTU Link lover at linjene og tjenestene vil fungere som før, og at prisene og vilkårene er de samme som tidligere." Er det betryggende? Nettop. De vet vel ikke riktig hva de har kjøpt Lenke til kommentar
-=Nike=- Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) MTU-Multilink har kjøpt kundemassen. Kontraktene går ned med det synkende skipet. Det er dermed ingen som MÅ fortsette med MTU-Multilink. Nå gjelder ingen binding.... Flykt de som vil Har vært gjennom denne biten før. Fikk akuratt svar tilbake fra kunde supporten til MTU. Tenkte jeg skulle sutre litt på mangel på båndbredde/nedetid med en gang . (vært problem heletiden) Hei! Avtalen som dere hadde med Kvalito blir videreført av oss, men vi skal selvfølgelig få løst de tekniske problemene med linjen! De nærmeste dagene vil våre teknikere være opptatt med å få oversikt over situasjonen, men vi vil komme tilbake til dere så snart som mulig! Med vennlig hilsen MTU Link AS - Bergen Endret 19. februar 2004 av -=Nike=- Lenke til kommentar
zecco Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 "Avtalen som dere hadde med Kvalito blir videreført av oss" Ingen expert eller.noe her men er det lov? Å "selge" kontrakten videre? Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Til de av dere som måtte ønske å laste ned innslaget fra NRK FBI hvor min sak mot Kvalito ble presentert, så kan dette gjøres fra min webside: http://hildebrandt.no/sven/ Velg 'site content' i menyen øverst, deretter 'links' Filen er i .WMV format, og på hele 159MB Det går dessverre ikke an å spole, men innslaget om Kvalito starter 10min og 25sek ut i filen. Sven Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 "Avtalen som dere hadde med Kvalito blir videreført av oss" Ingen expert eller.noe her men er det lov? Å "selge" kontrakten videre? Ikke for at jeg heller er noen ekspert på området, men jeg tror ikke det er ulovlig det da. Så lenge innhold og vilkår i kontrakten ikke blir endret, eller er til ulempe for kunden så burde det vel være ett fett (nesten) hvem som er leverandøren. Eller? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Vært utenlands nå siden helga så dette var jo flott nyhet og komme hjem til Med all respekt for ansatte og andre som må lide av dette... Viste vel at det måtte gå den veien når det er slike svindlere som brødrene Toftner involvert... Men er stygt redd for at det ikke er de siste vi har sett i fra dem. Slike folk klarer altids å starte et nytt "svindel.com" selskap... *** spretter champisen (ihvertfall en pils) her nå! *** Skal nå se mitt opptak fra FBI i går. (kjekt med sat-tuner med hardisk ) Lenke til kommentar
kvasimongo Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 MTU-Multilink har kjøpt kundemassen. Kontraktene går ned med det synkende skipet. Det er dermed ingen som MÅ fortsette med MTU-Multilink. Nå gjelder ingen binding.... Flykt de som vil Vet du noe sted hvor dette står "svart på hvitt"? Nei. Har mailet med advokaten vår som har holdt på med min Kvalito sak. Har ikke fått noen tilbakemelding enda. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Ad. overdragelse av avtale. Det er sikker rett at en avtale kan ikke overdras uten at partene samtykker til dette. Nå kjenner ikke jeg til vilkårene som Kvalito opererte med, men det er ikke uvanlig at leverandører har en bestemmelse i avtalen om at denne kan overdras til en annen tilbyder. Ved at kunden undertegner eller på annen måte aksepterer et slikt vilkår, har kunden samtykket til at avtalen kan overdras. Dersom det viser seg at slikt samtykke ikke er gitt, kan derimot kunden nekte at avtalen overdras. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 En liten spådom for 2004... De er ikke i lista over ISP'er i Norge ved årets slutt... Synsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå