Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Min erfaring med Kvalito IT

Anbefalte innlegg

Hmm, utifra det dokumentet så ser jeg at Kaj og Kim er tvillinger (samme fødselsdato). :roll:

Skulle ikke overaske meg om de var en og samme person men... :ermm:

*Spretter champisen jeg og, etter veldig mye rot med disse klovnene*

Det stemmer at de er tvillinger, du kan ikke se forskjell på dem...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter og ha snurfet litt rundt på nett fant jeg en liten pdf

les og bedømm selv

Kvalito PDF

Men det sier jo egentlig litt om hva slags firma vi snakker om!

Lite interessant i den der. Kvalito Web konket etter at dets eget styre anså det tjenlig. I tillegg er det Kvalito IT som var største kreditor (ingen andre nevnt).

Når dette er sagt, så kan det faktisk være en "fiffig" måte å skaffe Kvalito IT aktiva på/spare penger, da en slik konkurs der man ikke får tilbake midler man har utestående er forholdsvis effektivt skattemessig....

Ledige stillinger etc. er vel lite interessant. Det som er interessant er hvordan folk har blitt behandlet av Kvalito.

-KJ

Lenke til kommentar
Når v snakker om kvalito... fikk foresten rekning for februar frå dei, eg sa opp i november!

:thumbs: Heia Kvalito! Fikk selv en regnig i fra dem i Januar. Sjøl om jeg sa opp i November! :dontgetit:

gjeng med svindlere etter mine øyner...

Ikke for å ta Kvalito i forsvar på alt det andre her men...

Hørt om bindetid/oppsigelsestid?

Bindetid er den tiden du er nødt å ha et bestilt/levert produkt.

Oppsigelsestiden er den tiden du må være kunde ETTER at du har sagt opp.

Dette er helt normalt hos tele leverandørene.

Lenke til kommentar

For at Kvalito skal kunne påberope seg bindingstid må de ha levert, eller ihverfall ha levert noe i nærheten av, det kunden har bestilt.

Hvis Kvalito misligholder sin del av avtalen vesentlig står det kunden fritt å bryte ut av samarbeidet, bindingstid eller ikke.

Lenke til kommentar
Når v snakker om kvalito... fikk foresten rekning for februar frå dei, eg sa opp i november!

:thumbs: Heia Kvalito! Fikk selv en regnig i fra dem i Januar. Sjøl om jeg sa opp i November! :dontgetit:

gjeng med svindlere etter mine øyner...

Ikke for å ta Kvalito i forsvar på alt det andre her men...

Hørt om bindetid/oppsigelsestid?

Bindetid er den tiden du er nødt å ha et bestilt/levert produkt.

Oppsigelsestiden er den tiden du må være kunde ETTER at du har sagt opp.

Dette er helt normalt hos tele leverandørene.

Hadde ikke noe bindingstid.... Kun en månde oppsigelsefrist. Jeg gav beskjed litt over en månde før abn. mitt gikk ut den 30 nov.

Er bare snakk om et firma som prøver å få litt extra i kassen på tvilsomt vis....

Lenke til kommentar

Og da er det offisielt: Kvalito IT er konkurs! Jeg forsøkte å advare alle sammen: laaang forskuddsbetaling, gjør at mange nå taper penger. Kvalito er blitt stengt i trondheim, det treffer avisene i morra tidlig og linjene blir garantert stengt. Snakka med gutta hos www.directconnect.no som hadde fått masse henvendelser om flytting i dag! Til deg som skal ha DSL anbefaler jeg dem, en jeg kjenner som jobber der, flyttet over 4 kunder her nordpå i dag, PÅ DAGEN. Det klarer de sikkert i morra også! For en service, gutta står på!

SÅ ENDELIG HAR DET SKJEDD!! JEG TAPTE 3000.-, hvor mye tapte DU? Det positive er at ihvertfall er alle FRI fra bindingshelvete med disse apene!

Lenke til kommentar
Og da er det offisielt: Kvalito IT er konkurs! Jeg forsøkte å advare alle sammen: laaang forskuddsbetaling, gjør at mange nå taper penger. Kvalito er blitt stengt i trondheim, det treffer avisene i morra tidlig og linjene blir garantert stengt. Snakka med gutta hos www.directconnect.no som hadde fått masse henvendelser om flytting i dag! Til deg som skal ha DSL anbefaler jeg dem, en jeg kjenner som jobber der, flyttet over 4 kunder her nordpå i dag, PÅ DAGEN. Det klarer de sikkert i morra også! For en service, gutta står på!

SÅ ENDELIG HAR DET SKJEDD!! JEG TAPTE 3000.-, hvor mye tapte DU? Det positive er at ihvertfall er alle FRI fra bindingshelvete med disse apene!

Er dette sikker info? Har du sett noe offisielt om dette en plass, eller er det bare "rykter"?

-KJ

Lenke til kommentar

Er dette sikker info? Har du sett noe offisielt om dette en plass, eller er det bare "rykter"?

-KJ

Det er ikke rykter! Forsøk å ring trondheim i morgen, evt les lokalavisen www.adressa.no. De var i skifteretten i dag. Advokat Joar grimsbu i trondheim er bobestyrer! Dette er sant! Ikke rykter!

Lenke til kommentar

I følge min kilde, er kvalito it oslo eid 100% av kvalito it as. Med andre ord er det over der også. Snakket akkurat med en tidligere ansatt som hadde snakket med begge brødrene toftner. De bekrefter at det er slutt! En tidligere ansatt i kvalito, som nå jobber i direct connect as, snakket med telenor i dag. De hadde allerede fått telefon fra bobestyrer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...