Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Min erfaring med Kvalito IT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så til slutt et lite PS til trn100: Kvalito tar kroner 49 pr mnd for fast IP ref deres egne websider. Måtte selv lete litt i min regning for å finne ut at de hadde ikke spesifisert dette, men bare lagt det inn i månedsbeløpet, noe som er å gjemme kostnaden litt.

Når begynte de å ta betalt for fast ip? Mener at det var gratis i høst.

Endret av Savage
Lenke til kommentar

Så til slutt et lite PS til trn100: Kvalito tar kroner 49 pr mnd for fast IP ref deres egne websider. Måtte selv lete litt i min regning for å finne ut at de hadde ikke spesifisert dette, men bare lagt det inn i månedsbeløpet, noe som er å gjemme kostnaden litt.

Når begynte de å ta betalt for fast ip? Mener at det var gratis i høst.

Så lenge du har adsl - sdsl fra kvalito inkulderer dette en fast ip, skal du ha flere koster det penger.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt Kvalito siden begynnelsen av november og har slitt med hastighetsproblemer siden det.

 

Jeg har kjørt Speedometer testen på itavisen og det så ikke så gærn't ut, men som sagt, det er når jeg bruker WinMX og mIRC. JEg er fullt klar over at det ikke er så veldig mange som har 125kb/sec ut, men jeg har sammenligna litt med jobben. Der har vi 2Mbps fra Bluecom. Det jeg har gjort er å logge meg på samme server og laste ned samme fila fra samme bot og her hadde jeg maks hastighet, det gikk utrolig fort. I teorien skulle jeg da ligge på halvparten av hastigheten jeg har på jobb siden vi har 2Mbps der og jeg har 1Mbps hjemme, men det er altså ikke tilfelle.

 

Hvis ting ikke bedrer seg går jeg over til Bluecom.

 

-TE-

Lenke til kommentar

Så bra!

 

Flott at du tok ansvar Sven! Jeg håper noen får øynene opp for dette tøyset deres og holder seg unna dem. (Evt. at de skjønner alvoret og gjør noe med problemene, men det er vel litt å tro på julenissen?)

 

Jeg kan fortelle at en av mine kunder som avbestilte innen 14 dager, og som påberopte seg angrefrist har mottatt denne "sluttregningen", purring og inkassovarsel på nevnte. Jeg har gitt klar beskjed om at denne ikke skal betales. Så får vi se da...

 

-KJ

Lenke til kommentar

Nåja, det blir vel bare noen i dress som sier "ja vi forstår, vi skal forbedre oss", i håp om at innslaget er glemt etter en ukes tid.

 

Ja blir spennende å høre hva Kvalito har å si i alle fall. ..om de tar kritikk og imøtekommer allerede eksisterende kunder, eller om de bare glatter over.

 

Har lagt merke til at de har forandret websidene sine der de spesifiserer fakturagebyr og etableringsgebyr (vel og merke i mellom masse tekst og punkter). Lurer på om de gjør dette med vilje, eller bare er totalt ignorante ovenfor hva som mangler for å gjøre tjenesten kundevennlig.

 

Produktet er en annen sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...