Jonas Magerøy Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 Science fiction-rollespillet som forhåpentligvis slukker tørsten etter et skikkelig Fallout-spill, og litt til.SNIKTITT: The Outer Worlds Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 Liker virkelig ikke stilen på dette spillet. Ser ut som en blanding av fallout og no cartoon dritt fra blizzard. fiendene ser jo ut som leketøy for småunger. ? Lenke til kommentar
SupplyApollo Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 Liker virkelig ikke stilen på dette spillet. Ser ut som en blanding av fallout og no cartoon dritt fra blizzard. fiendene ser jo ut som leketøy for småunger. ? Synes stilen ser fantastisk ut! Ser ut som Fallout-in-space på syre. Akkurat det man trenger utover høsten! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 blanding av fallout og borderlands imo. minner ikke meg spesielt om blizzard stilen. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 (endret) Så som alle Obsidian spill siden studio ble dannet. Godt skrevet, med mange solide konsepter, men mangler siste finpussen. Unntaket er vel Pillars of Eternity 2, som var ganske solid på lansering og bare blitt bedre og bedre med support. Har stor tro på det her.Skal faktisk bruke Windows Store for første gang i mitt liv bare pga dette spillet. Endret 17. juni 2019 av Akrabra Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 Så som alle Obsidian spill siden studio ble dannet. Godt skrevet, med mange solide konsepter, men mangler siste finpussen. Unntaket er vel Pillars of Eternity 2, som var ganske solid på lansering og bare blitt bedre og bedre med support. Har stor tro på det her. Skal faktisk bruke Windows Store for første gang i mitt liv bare pga dette spillet. nye pc xbox greia ser egentlig overraskende ok ut. Lenke til kommentar
GA Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 Jeg er også litt skeptisk til fargepaletten, men kan leve med det(og en god del bugs) dersom historie og stemning rekker Fallout NV til ca midt på hoften eller høyere :-) 1 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 ZZZZzzzzz colors galore Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Veldig synd de gikk for Epic. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Veldig synd de gikk for Epic. inkludert i gamepass, kan også kjøpes i nye windows /xbox launchern. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Dette er en type spill jeg automatisk blir interessert i, men er er foreløpig ikke helt fan av den visuelle stilen. Den virker som en litt vel fargerik blanding av alt mulig rart, og skriker liksom bare "dataspill" istedet for en stliig, atmosfærisk verden med sin egen personlighet. Men mulig det funker når man først kommer inn i spillet.. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Ser flere her klager over fargepaletten... For min del er det noe av det mest tiltrekkende med dette spillet? Men dere vil vel heller ha enda et grått og trist spill? Lenke til kommentar
Jonas Magerøy Skrevet 25. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2019 Ser flere her klager over fargepaletten... For min del er det noe av det mest tiltrekkende med dette spillet? Men dere vil vel heller ha enda et grått og trist spill? Enig. Digger fargene. Når jeg tenker på Fallout 3 tenker jeg gråblått. New Vegas gulbrunt. Blir deilig med et slik spill som ikke assosieres med deprimerende ensfargethet. Dette er tross alt på forskjellige planeter ute i verdensrommet; ikke postapokalypsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå