chrhans03 Skrevet 15. juni 2019 Del Skrevet 15. juni 2019 Jeg kjøpte noen pc deler på proshop. Og pengene ble trekt fra kontoen min dagen jeg kjøpte delene. Men når jeg sjekka kontoen min istad så jeg at pengene var tilbake på kontoen. Og når jeg sjekka loggen, stod det aldri jeg hadde blitt trukket eller overført penger fra proshop. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. juni 2019 Del Skrevet 15. juni 2019 Kanskje proshop har slettet bestillingen din eller slettet betalingen ved en feil. Hør med dem. Er vel bare det som kan løse problemet. Lenke til kommentar
fjs Skrevet 15. juni 2019 Del Skrevet 15. juni 2019 De har nok reservert beløpet tenker jeg, det regnes ikke som trukket. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. juni 2019 Del Skrevet 15. juni 2019 Det som er normalt når man betaler med kort er at penger reserveres for å vite om du har nok dekning, og så trekkes summen når varen sendes. De har sannsynligvis slettet ordren din og reserveringen av en eller annen grunn. 1 Lenke til kommentar
KBerntsen Skrevet 15. juni 2019 Del Skrevet 15. juni 2019 Når man kjøper noe med bankkort så reserveres pengene på kjøpers konto. En slik reservasjon ligger ofter 5-8 virkedager. Dersom selger ikke trekker pengene i løpet av disse dagene, så vil reservasjonen åpne seg slik at det ser ut som pengene bare dukker opp på kontoen uten spor av minus eller pluss på kontodetaljene. Selger kan fortsatt trekke deg for pengene siden du faktisk har kjøpt noe og antagelig har eller kommer til å få varen du har kjøpt. Konklussjonen er at du ikke skal gjøre noe, men ikke bruk opp så du ikke har nok til å betale for varen din. Nå har jeg ikke mye informasjon å gå ut ifra, men hvis dette ikke er tilfellet, så sender du proshop en mail Lenke til kommentar
chrhans03 Skrevet 15. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2019 Så burde jeg kontakte dem? Lenke til kommentar
KBerntsen Skrevet 15. juni 2019 Del Skrevet 15. juni 2019 I teorien så skal dette ikke være nødvendig. Om du har kjøpt for 1000kr og de ikke er trukket, så lever du en stund som om de skal trekkes:) En stund er gjerne 14 dager+. Jeg vet ikke hvor lenge det er siden du har kjøpt nå.Men om det ser ut som du har fått varen gratis og det har gått over 14 dager så kan du selvfølgelig høre med dem, slik at du slipper noe tull i ettertid. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. juni 2019 Del Skrevet 15. juni 2019 Du kan jo sjekke kontoen din hos Proshop, og se hva som har skjedd med bestillingen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå