T.F.T Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 og hvorfor mener så mange at det er helt på trynet? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) En av grunnene er vel at den siste tiden har det kommet så mange fake og ødelagte filer, at en skal være heldig om en får noe som faktisk er brukende ved visse søk. EDIT: Og så spres det masse virus gjennom Kazaa også etterhvert. Endret 23. desember 2003 av PoleCat Lenke til kommentar
ponke Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Her er noen kjappe: Mye falske/ødelagte filer Lite strukturert/organisert Mye virus Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 23. desember 2003 av kjello2 Lenke til kommentar
joZa Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Er det sant at det er folk som får betalt for å legge ut falske filer? Sitte på jobb hele dagen og lage falske filer liksom? En kamerat mente han hadde sett det på 60 minutes... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 De legger ut masse falske filer m/reklame og får betalt av diverse mer eller mindre tvilsomme/slibrige selskaper. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Er det sant at det er folk som får betalt for å legge ut falske filer? Sitte på jobb hele dagen og lage falske filer liksom? En kamerat mente han hadde sett det på 60 minutes... så den reportasjen jeg også, og det stemmer. sitter folk som har som eneste oppgave å spre så mange fake kopier av nye filmer som mulig, og det er filmselskapene som betaler lønna deres. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Fordi det spres mye mer virus her RIAA og slike duster legger ut korrupte musikk-filer Filene er renama så det er ikke alltid du får det du laster ned Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Er det sant at det er folk som får betalt for å legge ut falske filer? Sitte på jobb hele dagen og lage falske filer liksom? En kamerat mente han hadde sett det på 60 minutes... så den reportasjen jeg også, og det stemmer. sitter folk som har som eneste oppgave å spre så mange fake kopier av nye filmer som mulig, og det er filmselskapene som betaler lønna deres. Nei røkk meg!? Er det mulig.. Snakk om feil prioritering av problemer God Jul alle sammen Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Er det sant at det er folk som får betalt for å legge ut falske filer? Sitte på jobb hele dagen og lage falske filer liksom? En kamerat mente han hadde sett det på 60 minutes... så den reportasjen jeg også, og det stemmer. sitter folk som har som eneste oppgave å spre så mange fake kopier av nye filmer som mulig, og det er filmselskapene som betaler lønna deres. Nei røkk meg!? Er det mulig.. Snakk om feil prioritering av problemer God Jul alle sammen Lettjente penger. Det er jo bare å ha en lydredigeringsprogram å skru vilt på innstillingene så blir lyden vrengt. Glad jeg bruker DC++, mer til å stole på Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Har sjelden lasta ned Fake musikk fra Kazaa(lite). men Spill, filmer OSV. Er bare tull Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 som allerede sagt, virus, feil filer, RIAA osv... Ein viktig ting også er nok at det har kommet masse slike programmer etter Kazaa, og de fleste er bedre, og de fleste som har litt peil på slikt velger bort kazaa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå