Kasp0me Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 Heisann!Har vært plaget den siste uka med at venstre lår vibrerer, dette er så plagsomt. Det er ikke "leamus" eller muskelsammentrekninger, men kan sammenlignes med at du såvidt kjenner mobilen vibrerer i lomma. Jeg skjønner ingenting, men kjenner det så fort jeg sitter stille. Det går i puls av på i maks 2 sekunder på og av. Dette irriterer meg grønn og lurer på om noen har vært borti det samme?Jeg sliter med mild skoliose i korsryggen og har ofte hatt strålinger ned hele beinet, men aldri kun i lår. Dette stråler ikke.Håper det er noen kyndige der ute som aner hva dette kan være, eller noen som har vært borti samme merkelige symptom og funnet fasiten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 Dette kalles Phantom Vibration Syndrome og er mest sannsynlig hjernen din som mistolker kløe 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 Jeg får slik av og til. Det kommer og går over en viss periode. Akkurat som du beskriver føles det som om telefonen ringer. Det er ikke akkurat ved lomma, men hver gang det skjer tar jeg automatisk etter telefonen fordi jeg tror den ringer. Har ikke akkurat notert meg over hvor lang tid det har pågått siden jeg ikke har tenkt særlig over det før jeg så denne posten, men jeg har hatt det to ganger tror jeg over en periode av noen få dager hver gang. Jeg har antatt at det er vanlige muskelkramper. Det siste året har jeg brukt enormt mye mer tid sittende enn noen gang så jeg antar det ligger i det. Lenke til kommentar
missi Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 Det er nok bare blodet i hovedpulsåren du legger merke til. Helt vanlig. Spesielt om en venter på å høre fra noen. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 Hehe... Følte akkurat det samme når jeg gikk ute i går. Tok opp mobilen, ingen varsler. Så skjer det igjen og igjen. Er faretruende nærme 30 år nå, så det har sikkert noe med alderen å gjøre Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 14. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2019 Jeg fyller 30 år til høsten igjen, hehe. Har også sittet stille den siste uken. Lite jobbing og lange bilturer/pc-sitting. Lenke til kommentar
missi Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 Vel, det er alltid smartest å ta en prat med lege når kroppen gir en bekymringer. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Det du beskriver er ganske vanlig, tror de aller fleste opplever det av og til, vet ikke hvor mange ganger jeg har trodd at det var mobilen som vibrerte Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Er nok ingenting å bekymre seg over. Har kjent på sånt selv siden jeg fikk min første mobil som ung tenåring og er snart 30 selv. Skjer ikke lenger fordi jeg er klar over hvorfor og hva som skjer, veldig ofte så mistolker vi kroppens signaler, som sult, veldig ofte er kroppen egentlig tørst. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Jeg får det mens jeg fysisk ser på mobilen min, og må likevel sjekke lomma Kroppen er rar! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå