tekopp Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 Hvis en lærer fikk opp et parti muntlig på torsdag, kan samme lærer få opp et nytt parti neste onsdag eller torsdag da? Og hvis det har blitt tatt opp 3 partier i historie og 4 i religion, er det da mest sannsynlig at det blir et nytt parti i historie neste trekk? Vet at det blir enten religion eller historie, for det er ingen andre muligheter igjen. Lenke til kommentar
Seigmann99 Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 Når det gjelder trekk ved eksamen er det, så vidt jeg vet, ingen regler for hvor mange ganger en lærer kan ha eksamen, eller for hvor mange partier som kan komme opp i hvert fag. Men jeg tror de prøver å fordele det så mye som mulig, så det er nok sannsynlig at det blir et nytt parti i historie, og at det er en annen lærer. Mer enn det blir det nok vanskelig å si noe om. Uansett; lykke til med trekket! Lenke til kommentar
tekopp Skrevet 14. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2019 Når det gjelder trekk ved eksamen er det, så vidt jeg vet, ingen regler for hvor mange ganger en lærer kan ha eksamen, eller for hvor mange partier som kan komme opp i hvert fag. Men jeg tror de prøver å fordele det så mye som mulig, så det er nok sannsynlig at det blir et nytt parti i historie, og at det er en annen lærer. Mer enn det blir det nok vanskelig å si noe om. Uansett; lykke til med trekket! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå