stian123 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hei! Jeg vil sette inn en besøksteller jeg har funbnet på internett (sånn gratisgreie). Men jeg får ikke satt inn koden. den er sånn her <!-- Start Bravenet.com Service Code --><!-- The following line of code must be on one line, it can not wrap // --> <div align="center"><script language="JavaScript" src="http://pub26.bravenet.com/minipoll/show.php?usernum=2205069258&cpv=2"> </script></div> <!-- End Bravenet.com Service Code --> I frontpage gikk man på: Sett inn WEB-komponent. Hvordan seter jeg den inn i Dreamweaver? Takker for svar!!! Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 kan du ikke bare kopiere det der inn i koden din da?? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Da står jo koden der... når jeg forhåndsviser den i IE Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ææææ, har du lagt det inn i "code" delen da? Eller har du kopiert og limt inn i "design" delen? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 åja... fikk det til nå... Jeg er helt ny... Skjønner ikke veldig mye... hehe... Men jeg må jo trene litt.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) hehe, jeg vil anbefale en php tekstbasert teller though... liker ikke de grafiske greiene. ser ut som om det er det du har siden det kommer fra bravenet. Endret 23. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Vil anbefale å lære deg basic-html også www.w3schools.com Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Vil anbefale å lære deg basic-html også www.w3schools.com indeed. Lenke til kommentar
falut Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Visst du ikker er så stødig på engelsk så kan du jo prøve www.2tp.no Kansje litt dårligere forklart noe av det.. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 hehe, jeg vil anbefale en php tekstbasert teller though... liker ikke de grafiske greiene. ser ut som om det er det du har siden det kommer fra bravenet. Jepp, men det er som en tekstvote. Ingen andre farger eller no. BTT: Men jeg holder på med menyen nå. Og har frames. Hvordan får jeg flashknappene i menyen til og være linker for main siden og ikke linke videre i menyen? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) BTT: Men jeg holder på med menyen nå. Og har frames. Hvordan får jeg flashknappene i menyen til og være linker for main siden og ikke linke videre i menyen? der! Endret 23. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Ok.. hehe... Har ett nytt problem angående frame'en... Jeg skal lage flere sider... Hvordan får jeg til menyen og headingen samme sted hele tidne og bytter bare ut i mainframe'en? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Ikke no svar? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 1 tips, alle hater frames Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå