Smedsrud Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Google presset til å lekke sin egen Pixel 4 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 (endret) Håper sensoren er integrert *i skjermen* foran edit: *i skjermen* Endret 13. juni 2019 av MultiGamerClub Lenke til kommentar
vignale Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Google har vel sent ut bildene siden kamera konfigurasjonen ser omtrent lik ut som det som er lekket fra nye iphone. De vil sikkert ikke ha på seg at de har kopiert Apple ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123879 Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 Google har vel sent ut bildene siden kamera konfigurasjonen ser omtrent lik ut som det som er lekket fra nye iphone. De vil sikkert ikke ha på seg at de har kopiert Apple ? Akkurat som Apple ikke fant opp firkanter med runde hjørner, har de ei heller funnet opp den bundla kameraløsningen :-) Hvor har du det her fra? Lenke til kommentar
vignale Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 Google har vel sent ut bildene siden kamera konfigurasjonen ser omtrent lik ut som det som er lekket fra nye iphone. De vil sikkert ikke ha på seg at de har kopiert Apple ? Akkurat som Apple ikke fant opp firkanter med runde hjørner, har de ei heller funnet opp den bundla kameraløsningen :-) Hvor har du det her fra? Jeg skrev ikke at de fant opp den kameraløsningen, men iphone 11 får noe som ser litt lilt ut. Det var mitt poeng. Lenke til kommentar
vignale Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 Google har vel sent ut bildene siden kamera konfigurasjonen ser omtrent lik ut som det som er lekket fra nye iphone. De vil sikkert ikke ha på seg at de har kopiert Apple ? Akkurat som Apple ikke fant opp firkanter med runde hjørner, har de ei heller funnet opp den bundla kameraløsningen :-) Hvor har du det her fra? Jeg skrev ikke at de fant opp den kameraløsningen, men iphone 11 får noe som ser litt lilt ut. Det var mitt poeng. Nå ser det ut at Dieter Bohn hos The Verge har lansert den samme teorien som jeg gjorde: https://www.theverge.com/2019/6/12/18662941/google-pixel-4-leak-editorial-premium-high-end-phone Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 15. juni 2019 Del Skrevet 15. juni 2019 Hmm.. hvor er alle de som klaget på Apples ryktede firkanta kameraløsning nå mon tro.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg