PlatinumFlyer Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Kanskje likegreit El-Asso! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Nail'em up I say, nail some sense into them... (jeg refererer til familien "Guns'n ammo") Dette er nesten som politikk&Religion kategorien... Frykter nok at "annet" sin fremtid er uviss. This category will soon be closed, I have foreseen it... Ikke la dette utvikle seg til en politisk debatt - det æ'kke bra for framtiden til "P & R" -kategorien... Nei tenke seg til... Kan vi få en liste over sensurerte temaer også, så vi ikke tabber oss ut? Endret 25. desember 2003 av ibrotha Lenke til kommentar
lodott Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 [quote name='ibrotha' date='25/12/2003 : 14:14'] [quote] Ikke la dette utvikle seg til en politisk debatt - det æ'kke bra for framtiden til "P & R" -kategorien... [/quote] Nei tenke seg til... Kan vi få en liste over sensurerte temaer også, så vi ikke tabber oss ut? [/quote] Ja det tror jeg hadde vært en god ide.. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Ja det tror jeg hadde vært en god ide.. Liste over forbudte temaer: 1. Krig 2. Fred 3. ...og "sånn". I tillegg: 4. Allah 5. Shiva 6. Buddah 7. Yahve 8. Kali 9. Wotan 10. etc. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Skyldsspørsmålet i denne saken er ikke politikk. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) EDIT: Teit innlegg, slettet. Endret 25. desember 2003 av DrDoogie Lenke til kommentar
OeO Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 liksom, hvis vi bruker csi metoder, kan vi finne ut hvor han stod når han skøt, sikkert hvem han siktet på også. Men bare det å løpe med en hagle etter en biltyv? hvorfor? for å true? tyven har bilen jo, og har man forsikring er det et bedre alternativ. Politiet bruker ikke våper i jakten på biltyver, så hvorfor skal da vanlig borgere kunne drepe folk i "selvforsvar"? Sett han i fengsel, hvor lenge vet jeg ikke, men han burde sitte litt. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Denne tråden handler om handlinger, konsekvens og etikk, samfunnsmoral og samfunnsforhold og tolkning av lover. Denne tråden hører hjemme i P&R. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ikke la dette utvikle seg til en politisk debatt - det æ'kke bra for framtiden til "P & R" -kategorien... Nei tenke seg til... Kan vi få en liste over sensurerte temaer også, så vi ikke tabber oss ut? Forsåvidt ikke så dumt for det er vel sagt at det vil bli reagert mot brukere som diskuterer P&R andre steder nå som Politikk & Religion er stengt? Men er dette P&R, nei tydeligvis ikke, dette er rett og slett det å diskutere en vanlig hendelse, en nygetsartikkel (og siden Yummy allerede har vært innom uten å stengt den så må det vel være lov) Uansett, denne saken er tvilsom da det er snakk om å tro en på hans ord da det ikke finnes andre bevis, men er det av den bygdetypen jeg tror det er (veldig lite bereist og belært, oppvokst i ei lita bygd og har ikke vært så mye utenfor bygda) så kan jeg si at det er en 75% sjanse for at han siktet på biltyven. That's all there is to say. Men hvem er det egentlig som tar med seg hagle og jaktrifle når de skal stoppe biltyver da? For ikke snakke om å skyte vågeskuddet MOT gjerningsmannen? IQ der i gården? Err, nope, don't think so Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Å jo da, en del menensker fortjener virkelig å dø! delvis enig der, som jeg sa tidligere i tråden at ingen fortjener å dø, men det finnes untak som dette Endret 26. desember 2003 av Jonki Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg tror det bare er sunt bondevett å dra ut meg hagle for å stoppe en uberbola biltyv som er 1337 i benken, skinhead og kjederøyker av rullings: Jeg synes vi burde få litt mer amerikanske tilstander når det gjelder å forsvare seg mot vandalisme. Ingen kan komme å si at vedkommende stjal "fordi han var sulten". Vi du stjeler en gammel firehjuling med hellerverdi på ca 25000, men har penger til røyk og kevlar, så er du faenmeg ikke noe sultramma. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Men skal man drepe dem? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 uansett så var han et samfunnsavskum og en narkorotte Lenke til kommentar
kag Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) FiskePinna; Fordi alle gode ting starter med å ta med seg hagla? Å jo da, en del menensker fortjener virkelig å dø! delvis enig der, som jeg sa tidligere i tråden at ingen fortjener å dø, men det finnes untak som dette Manglende interesse for kriminalitet som rammer vanlige mennesker er i ferd med å bli et betydelig problem i Kina. Dette sier kanskje noe om holdningene de har der borte. EDIT; Glemte et vesentlig ord som ene setningen trengte. Endret 26. desember 2003 av kag Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) men nok det! get back to topic Endret 26. desember 2003 av Jonki Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hvordan i all verden skal vi diskutere i denne tråden uten å komme inn på politikk og religion? Så langt har det kommet frem: * argumenter for/mot dødstraff -> politikk * spørsmål rundt rett til selvforsvar -> samfunnspørsmål/etikk * verdien av et menneske satt opp mot verdien av eiendom -> etikk * politiets tilstedeværelse i liten bygd -> politikk Vi kan enten få en usaklig diskusjon uten P/R med utsagn av typen: Han var skyldig (men ikke han fortjente det, for det blir etikk, altså P/R...) eller en saklig diskusjon hvor vi går inn i temaene, men da er vi over i P/R, som forumstyret har bestemt skal være stengt inntil videre. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Var ikke spesielt muskuløs han fyren. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Var ikke spesielt muskuløs han fyren. Synes han så ganske muskla ut jeg. Og se på de blodårene. Skal ikke se bort ifra at han har putta i seg noe for å bli sånn. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Og skal den typen personer få gå fritt rundt`Og stjele biler? Fordi politiet ikke gjør noe? Så vidt jeg forstod var det ikke første gang han hadde stjålet eller forbrutt seg på lovverket. Men politiet gjorde ingenting. Altså så man seg nødt til å stoppe ham. Særlig lurt var det vel neppe, men jeg synes så absolutt han fortjente å bøte med livet. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Var ikke spesielt muskuløs han fyren. Synes han så ganske muskla ut jeg. Og se på de blodårene. Skal ikke se bort ifra at han har putta i seg noe for å bli sånn. Han er veldig tynn og har lite overfladisk fett som gjør at muskler blir veldig markerte og ser store ut. Se på den andre armen. Edit: En kompis av meg har blodårer som tyter ut og har markerte muskler men spesielt sterk er han ikke. Endret 26. desember 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg