Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Å se kjente figurer i oppusset grafikk er noe helt spesielt.SNIKTITT: Final Fantasy VII Remake Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Er mest spent på historien jeg. Har holdt av vii pga dette, men om story er mer eller mindre helt ny er det jo fullt mulig å spille originalen først. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Er mest spent på historien jeg. Har holdt av vii pga dette, men om story er mer eller mindre helt ny er det jo fullt mulig å spille originalen først. Neppe helt ny, men antageligvis mer utbrodert. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Allerede lagt inn pre-order på Deluxe Edition. Dette skal jeg ha uansett hvordan det blir. Lenke til kommentar
HeineB Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 haha herlig skrevet. Det tok jo helt av. Gud være med deg. 2 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Så at det ikke kommer på xbox så jeg kastet boxen som har stått i pappesken siden jeg kjøpte den og forhåndsbestilte FFVII:R for 3-4 år siden. Takk, Square, de fucka opp igjen. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 PS: Sephiroth er navnet hans. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 De kunne ikke bare pusse opp FFVII, de måtte ødelegge det med FFX, FFXII og FFIX-mech. Nei, blir å installere gode gamle FFVII på PC-en igjen og spille ordentlig turn based, heldigvis tar det ikke mer enn et par minutter før det er nede og installert. Lenke til kommentar
Nelus Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Allerede lagt inn pre-order på Deluxe Edition. Dette skal jeg ha uansett hvordan det blir. Pre-order e jo største scam ever. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Pre-order e jo største scam ever. Viss du noen gang har følt deg scamma på pre-order er det din egen feil. Du kan avbestille heilt opp til release og da er det fort ein haug med reviews ute. Selv har eg ofte pre-ordra spill som God of War osv, som eg har vært sikker på eg kom til å like før di kom ut. Tester av spill kan selfølgeligt være feil, men det vil di fortsatt være etter spillet er ute. Eneste som er scam med dette spillet er at det kommer i episoder, og det vil nok fort bli 3-4 spill før di har fått gitt ut heile FFVII, men di har også lovd at di skal legge til nytt innhold til spillet, så hvert spill fortsatt vil vare i rundt 30 timer. Selv har eg aldri spillt et FF spill, så kan bli spennende. I mot setning til andre er eg sjukt glad di har pussa opp kampsystemet, fyflate så dønn det hadde vært viss ikkje. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Vil det bli mulig å spille disse kampene som ren turn based, eller er å dodge, faktisk å dodge med en knapp? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Pre-order e jo største scam ever. Jeg liker ikke pre-orders, men både First Class og Deluxe Editions er begrensede her, og siden det er snakk om FFVII-remaken ville jeg ikke ta noen sjanser. Lenke til kommentar
drune Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Midgar i disk 1 i det originale FFVII stod for knappe 20% av innholdet. Skal man fylle opp 5-6 timers originalt innhold til ett 30 timers + spill kommer det til å bli helt ugjenkjennelig. Jeg er svært skeptisk. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 Vil det bli mulig å spille disse kampene som ren turn based, eller er å dodge, faktisk å dodge med en knapp? Tviler på du kan spille reint turn based, ville i såfall vært ein stor glipp av Square Enix, så tviler på det. 1 Lenke til kommentar
Saggers Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 Midgard ser fantastisk ut i oppusset grafikk. Her kan de jo bare utvide utforskningsmulighetene i byen så mye som de ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå