Smidt Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) skal lage en boks i PS i 3d. jeg får til å lage en "flat" boks som ser lik ut over alt. det er ikke mulig å se forskjell på de forskjellige sidene.. hvordan fikser jeg det. slik at det f.eks. blir skygge på en side. en farge på en annen side og få kantlinjer? må jeg lage dette "manuelt" selv? har sett på div tutorials, men fant ikke noe der Endret 23. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Skyggelegge boksen, slik at den ser "3d"-ut? Layerstyle - bevel/emboss. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hva med: Filter - Render - 3D Transform..? Trykk på "kassen" og tegn opp din kasse. Deretter justerer du de forskjellige sidene og synsvinkel. Om den måten funker kan disse to tutorialene hjelpe deg: Tutorial 1 Tutorial 2 Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Skyggelegge boksen, slik at den ser "3d"-ut? Layerstyle - bevel/emboss. nei ikke sånn Arve. skal bruke 3D trensform filteret og få noe sånn som linken viser. siden er på (trolig) russisk, men bildene viser poenget. hvertfall de to første link<--<- Endret 23. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Viser ikke linkene i mitt forrige innlegg det du er ute etter..? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Noen som vet hvor det ble av 3D Transform i PS CS? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Viser ikke linkene i mitt forrige innlegg det du er ute etter..? har bare så vidt sett på den, men tror de kan hjelpe jess funket det. hadde fått det til rett til å begynne med, men rotet meg inn i noe greier.. Endret 23. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Noen som vet hvor det ble av 3D Transform i PS CS? Lurte på det jeg også, det er helt borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå