Gå til innhold

Cyberpunk 2077 kan likevel fullføres uten å ta livet av noen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo flere valgmuligheter jo bedre og utfordringen er gøy. Forsøkte dette i det første Deus Ex en gang i tiden, det ble for vanskelig for meg den gangen. Men det er også andre viktigere ting jeg vil de skal ombestemme seg på, og jeg er ikke alene om å mene det:

 

 

 

Lenke til kommentar

Vel, det var synd. I stedet for å lage sin egen formel så blir det dishonored/deus ex i stedet. Ikke at spillet blir dårlig for den grunn, men etter så lenge og mye prat om nyskaping så kan det bli veldig uoriginalt sånn sett. Men dette ser vi senere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, det var synd. I stedet for å lage sin egen formel så blir det dishonored/deus ex i stedet. Ikke at spillet blir dårlig for den grunn, men etter så lenge og mye prat om nyskaping så kan det bli veldig uoriginalt sånn sett. Men dette ser vi senere.

 

Ja, dette er vel noe å klage på det og

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde håpet at det skulle være mer snakke seg utav problemer enn bare at man har verktøy som er non lethal som Deus Ex og Dishonored, men men.

 

Enig. Men de har jo ikke sagt at det IKKE er en mulighet. Dette syntes jeg var fantastisk med Arcanum en gang i tiden og håper å se det i mer moderne spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir vel ikke helt likt linja i Deus Ex håper jeg.. For der var det EKSTREMT tydelig at en eller annen leder for studioet ikke var helt begeistret for vold og forsøkte å geleide spilleren til å bruke "non-lethal takedowns" mesteparten av tiden..

 

F.eks. hvis du knivstakk en fyr med "arm-sverdene" dine så kunne det høres flere rom unna (selv om fyren ikke skriker), og fiender begynte å lete for å finne kilden til lyden.

Men slo du han i svime med en serie slag til trynet så var det som en musefis å regne når det kom til lyd..

 

Annet eksempel er at non-lethal alltid ga deg mye mer XP.

 

Så det virka nesten som utvikleren hadde ett bilde av hvordan Adam Jensen sitt moralske kompass så ut og prøvde å få spillerne til å gjøre det som "passet karakteren".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...