AmuLA Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) IEn (internett explorern) min er herpa. Som du ser på bilde så er adresse linja mi opp til høgre. Korleis skal eg få den tilbake til ordinary?? Endret 23. desember 2003 av AmuLA Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Mozilla Firebird <- Kast vekk IE sier jeg!! Google.com <-> søk <-> Mozilla +firebird LAST NED OG ENJOY! firebird er nesten lik som Explorer, bare at den er mye bedre + tryggere MErry Christmas! Lenke til kommentar
AmuLA Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 jada.. veit det.. men eg skal ha IE på denne maskina.. "felles maskin" for heile familien ditta Så eg treng hjelp med dette eg Men takk anyway Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 jada..veit det.. men eg skal ha IE på denne maskina.. "felles maskin" for heile familien ditta Så eg treng hjelp med dette eg Men takk anyway Du ser det står adresse i høyre hjørnet sant? Ta og merk den med musa di, og rett og slett "dra" adresse linja ned.. så skal det ordne seg, resten finner du nok ut selv Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Har du prøvd å sette hake ved adresselinje i: Vis-Verktøylinjer-Adresselinje?? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 ta tak der det står adresse og dra den ned på riktig plass (som det allerede er nevt Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Du må deaktivere Lås oppgavelije før du gjør det... og for og unngå det i fremtiden lås den når du er ferdig! Lenke til kommentar
AmuLA Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Takker ATI Tweaker No er alt som normalt igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå