AnonymDiskusjon Skrevet 12. juni 2019 Del Skrevet 12. juni 2019 Hei. Føler prikking/nummenhet i fingrene. Er der selv om jeg beveger på dem, har ikke ligget oppå de eller noe slikt. Har ingen andre symptomer, men har den siste uken vært svimmel (til de grader at jeg en dag også besvimte). Men har hatt perioder med svimmelhet før, har lavt blodtrykk. Og er også veldig tørst. Er det noe jeg burde være var på? Hvor mange dager burde jeg se an nummenheten? Vet jeg sannsynligvis bare overreagerer nå, men vil bare høre om noen vet noe. Skal til fysio av andre grunner i morgen, så tenkte å spørre om jeg kanskje kjennes stiv ut i skuldrene e.l.. Anonymous poster hash: a954f...af7 Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 12. juni 2019 Del Skrevet 12. juni 2019 Tenker diabetes med en gang, men det kan jo godt være noe annet. Kom deg til legen fort som fy! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2019 Andre ting jeg ikke tenkte over er at det ofte lukter rart/sterkt av tisset mitt, svir ofte (som om jeg har urinveisinfeksjon) om morgenen - drikker derfor mye i håp om at det skal gå vekk. Og har vond ånde (i følge noen andre, merker det ikke selv). Er ellers frisk, ung og normalvektig. Vet ikke om dette har noen sammenheng, men greit å nevne. Da husker jeg det jo også hvis jeg eventuelt skal til legen. Kan man nevne for mye? Litt vanskelig som lekmann å vite hva som er uvesentlig... Anonymous poster hash: a954f...af7 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 12. juni 2019 Del Skrevet 12. juni 2019 Jeg synes du bare skal bestille en tid hos fastlegen din for dette, og dersom du får tiltagende symptomer, så kan du heller kontakte legevakten. Diagnosene sitter løst hos forum-folk, så her kan man jo bli vettaskremt når man skrives hva symptomer folk har. Jeg tenker ikke diabetes, jeg tenker det ikke er akutt og du burde få en lege-vurdering, fordi årsaken kan være så mangt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå