jae-ols Skrevet 12. juni 2019 Del Skrevet 12. juni 2019 I dag har jeg kjøpt meg ny tv. (LG Smart tv) Mye testing og prøving. Men noe som er rart er at lyd og bilde ikke er synkront. Hva skyldes det og hva kan jeg gjøre for å få det til å fungere? Fant ikke noe i guiden. Håper noen kan svare på dette. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 12. juni 2019 Del Skrevet 12. juni 2019 Bruker du høyttalerne i TV'n? Hvis ikke, hvordan er lyden koblet opp? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 12. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2019 Den er koblet til lydplanke. Da er det ikke synkront. Kjører jeg intern tv- lyd er det fint. Så det ligger nok hos planken. Hjeloer det med optisk kabel? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. juni 2019 Del Skrevet 12. juni 2019 (endret) Sjekk lydinnstillingene på TV, om det er innstilling for forsinkelse på digital/optisk lyd ut. Endret 12. juni 2019 av Mr D Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 12. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2019 Da er det løst. Kjører all lyd via dekoderen, og nå er det veldig bra. Så nå er det bare en fjernkontroll Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 (endret) Da er det løst. Kjører all lyd via dekoderen, og nå er det veldig bra. Så nå er det bare en fjernkontroll Sett tråden som løst Endret 13. juni 2019 av L/-R~ Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 15. juni 2019 Del Skrevet 15. juni 2019 (endret) Det er gjort I så fall beklager jeg, men er kanskje problemer med mobilversjonen av forumet? Endret 15. juni 2019 av L/-R~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå