Cthulhu Skrevet 12. juni 2019 Del Skrevet 12. juni 2019 Men vi er ikke så sikre på om PC Engine CoreGrafx mini kommer til å vekke retrofølelsene.Konami kommer med retrokonsoll Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 12. juni 2019 Del Skrevet 12. juni 2019 Retrokonsoller fra 80 og 90 tallet er visst greia de siste årene. Hva med flere utgaver av maskinene som var på 80-tallet? Philips hadde noen spennende konsoller. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 12. juni 2019 Del Skrevet 12. juni 2019 Retrokonsoller fra 80 og 90 tallet er visst greia de siste årene. Hva med flere utgaver av maskinene som var på 80-tallet? Philips hadde noen spennende konsoller. Behovet for en CD-i mini er gapende. Eneste Philips konsollen jeg kjenner til haha Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 12. juni 2019 Del Skrevet 12. juni 2019 (endret) Behovet for en CD-i mini er gapende. Eneste Philips konsollen jeg kjenner til haha Videopac på 80-tallet ☺ Så kom Commodore 64 og utklasset mye, med senere Amiga/Sega som killer. CD-i med Mad dog McCree drar jeg fram sånn ca hvert 2 år, har bare det ene spillet... Endret 12. juni 2019 av plankeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå