chrizter2000 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Manhunt ser vel ut til å bli nok et offer for myndighetene om vi ikke kjapper oss. Er det noen som har testet spillet/eier det, og som vet hvor bra dette er? Kan det sammenlignes med GTA-serien sånn spilltype-messig, eller er det helt annerledes? .: Chaz :. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Spillet skal visstnok være rå dumt og ha ingen betydning. Men som jeg har sagt før synes jeg det er flott gjort å lage det Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Spillet ser så dumt ut som du kan få det... Lenke til kommentar
falut Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Er det noen som tørr å si at de har prøvd det da?? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 hadde ****** ikke tatt i mot spillet selv de hadde kasta det etter meg Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg har spillet liggende klar for å skrive en omtale av det. Har ikke fått kikket på det enda, men jeg skal innrømme at jeg er litt skeptisk. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) hele konseptet virket litt døllt og kjedelig...for min del, hadde de ikke trengt å banne det Endret 24. desember 2003 av MrLee Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 for å svare på undertittelen, "infojakt"; "the point of the game is to survive and kill these Gangs who are hunting you... they each have their own fetish and kill you accordingly.. You are a criminal who was injected with a sedative at the time of your "lethal injection" the public thinks you are dead. There is a man who instructs you to put on an earpiece. he instructs you what to do. but it's not as nice as it sounds... He is putting you deeper and deeper in a game of cat and mouse... the people in these gangs are lunatics.. and are paid by this mysterious man to kill you for his own snuff films... your objective is to make it out alive.. even though you aren't expected to..." *"never played payne, have gta 3 and vice city. so is manhunt's layout the same, with a huge map and shit and you can basically go anywhere you damn please?" "no no... you can't roam around like that or you're dead meat... there is a radar to tell you when an enemy is near so you can execute them.. you are able to hide in the shadows... and attack when their back is to you... although there are times when it isn't possible to attack them from behind... so you have to go hand to hand combat of beat the fuck out of them with a bat, a machete, a knife, a shotgun, a knife, you can suffocate them with plastic bags, slit their throats with a glass shard, and stab their necks with ice picks.. YOUR CHOICE!" bøffet fra et annet forum. Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg har spillet liggende klar for å skrive en omtale av det. Har ikke fått kikket på det enda, men jeg skal innrømme at jeg er litt skeptisk. gi det til meg og jeg kan med glede teste det for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå