:---{D Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Dette er ikke of topic... det står jo mobil-jul... Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Dette er ikke of topic... det står jo mobil-jul... så sant så sant... Hva er egentlig meningen med denne posten, hva skal vi disskutere?? Om vi ønsker oss mobiltelefoner til julegaver?? ser ikke helt no topic jeg Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Dette er ikke of topic... det står jo mobil-jul... så sant så sant... Hva er egentlig meningen med denne posten, hva skal vi disskutere?? Om vi ønsker oss mobiltelefoner til julegaver?? ser ikke helt no topic jeg han ønsker oss god jul og legger inn en mobil så slemme Onkel Politi ikke skal stenge ødelegge posten hanses! Edit: Glømte og skrive: GOD JUL! Endret 23. desember 2003 av ingar Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 ok........ God jul alle sammen!!! Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) God Jul til alle....håper alle har det fint i Jula!!!! PS:god lille julaften!!!! Endret 23. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Dette er ikke of topic... det står jo mobil-jul... så sant så sant... Hva er egentlig meningen med denne posten, hva skal vi disskutere?? Om vi ønsker oss mobiltelefoner til julegaver?? ser ikke helt no topic jeg bra du er positiv i jula Nei god jul alle sammen. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Det jeg mente var at han godt kunne skrevet et slags spørsmål i topic, da hadde det vært lettere å svare Nok en gang: god jul Endret 23. desember 2003 av siemens:-) Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 skjønte egentlig det jeg også ;D Men tror alle med litt godvilje skjønte hva han mente. Og med enda litt mer godvilje kunne det være bittelitt morsomt også ;D God jul Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 god jul! håper dere får noen fine mobil-gaver da Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 god jul! håper dere får noen fine mobil-gaver da Yeah! Har en N6600 til låns jeg skal få knote meg litt med Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 god jul! Da får vi sende MANGE meldinger og ringe MASSE og gjøre telenor og netcom sinn rike! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 god jul!Da får vi sende MANGE meldinger og ringe MASSE og gjøre telenor og netcom sinn rike! og ikke minst fucke opp nette deres på nyttårsaften Lenke til kommentar
Normann Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Meningsløs topic.... Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 god jul!Da får vi sende MANGE meldinger og ringe MASSE og gjøre telenor og netcom sinn rike! og ikke minst fucke opp nette deres på nyttårsaften Ikke minst! Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 og ikke minst fucke opp nette deres på nyttårsaften Lenke til kommentar
molna Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Merry Xmas ja Jeg får 3 nye mobiler i jula Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Merry Xmas ja Jeg får 3 nye mobiler i jula Og jeg tror det er flere enn meg som er litt nysgjerrig på hvilke det er... (?) Og du nevte tidligere at du har byttet bort (solgt eller hva) SX1 din mot noe annet. Men er kanskje litt hemmelig? Og god jul til alle! Lenke til kommentar
molna Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Nei, SX1 er bare inn til oppgradering. Får den tilbake i løpet av romjula håper jeg. Har bestilt enda en SX1 (kjekt å ha 2...) en MC60 og en C60 (ugh...). I tillegg kommer en C62 i begynnelsen av januar. de 3 siste er bare for å få skrevet tester av dem (og få dem inn i samlingen selvsagt ) Noe må man bruke opp julebonusen på... Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 og en C60 (ugh...). Liker ikke designet til c60 du heller C60 er vell den styggeste siemens telefonen ever tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå