førstegangsbygger Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hei, Min mor har fått seg en se z600 og vil gjerne overføre adressebok og kalender fra se t610 som hun hadde før. Er dette mulig uten å bruke datamaskina som mellomledd (moderen vil ikke kjøpe blåtannadapter)? Jeg har prøvd å søke i forumet, men jeg får en feilmelding Håper noen kan svare på dette. Lenke til kommentar
førstegangsbygger Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg fant det ut selv: 1. Først må bege telefonene være lagt til under Bluetooth->Mine enheter. Slå på Blåtann på begge telefonene. Velg Bluetooth->Mine enheter->Ny enhet. Telefonen søker etter den andre telefonen og finner den forhåpentligvis. Vet ikke om du trenger å gjøre dette på begge telefonene, det viktigste er vel å gjøre det på telefonen du skal sende fra. 2. Overføre Telefonliste: Telefonliste->Avansert->Send alle->Via Bluetooth->(telefonen du skal sende til, i mitt tilfelle z600) . Telefonen som skal motta ber deg om å godta overføringen av telefonlista. 3. Overføre kalender: Verktøy->Kalender->Avansert->Send->Send (dag, uke eller måned)->Via Bluetooth->(telefonen du skal sende til, i mitt tilfelle z600) . Telefonen som skal motta ber deg om å godta overføringen av måneden, uka eller dagen. Du kan også overføre ved å bruke Infrarød (IR) istedenfor Blåtann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå