Harald Brombach (digi.no) Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Gammel Office-sårbarhet utnyttes igjen og igjen. Nå advarer Microsoft på nytt Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 15. juni 2019 Del Skrevet 15. juni 2019 Kjørte LibreOffice uten å vite om det i 10 år, installert gjennom svakhet i Microsoft Office. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 (endret) Kjørte LibreOffice uten å vite om det i 10 år, installert gjennom svakhet i Microsoft Office. Det gir null kudos å hevde at man har kjørt libreoffice i 10 år uten å vite om det. Spesielt med tanke på at det er bare 8 år gammelt, så er det nok flere huller i kunnskapen enn det. Oppdatering av Office er lettere enn fy. Endret 16. juni 2019 av Slettet-t8fn5F 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 Er det rart at Microsoft ikke ønsker brukerne skal få bestemme alt selv om oppdateringer... Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 (endret) Det som er rart er at en kontorpakke har så mange sikkerhetshull, og at kodebasen og formatene er så grundig latterlige. Selv om det er støtte for dem andre steder, er det MS som står bak OOXML. At folk ikke liker oppdateringer fra MS kan man jo godt forstå, da de gjerne ødelegger ting også. Det gir null kudos å hevde at man har kjørt libreoffice i 10 år uten å vite om det. Spesielt med tanke på at det er bare 8 år gammelt, så er det nok flere huller i kunnskapen enn det. Oppdatering av Office er lettere enn fy. Mtp at LibreOffice hverken er 10 år gammelt, og at jeg heldigvis ikke har de ekle knappene der i operativsystemet mitt, var mitt utsagn som anekdote å regne. Et tenkt scenario frem i tid, som alternativ overskrift. Endret 19. juni 2019 av Spetsnaz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Tjobing. Enda en på ignorelista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå