1J7HHBGW Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Jeg er ikke den som farer rundt og påstår at nettstedet pusher falske nyheter. Han har gitt deg eksempler. Aktivér de små grå - koble de til mellom øynene og tastaturet. 1 Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Han har gitt deg eksempler. Aktivér de små grå - koble de til mellom øynene og tastaturet. Ja, han har gitt meg eksempler. Og ingenting mer enn det. Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 (endret) Han har gitt deg eksempler. Aktivér de små grå - koble de til mellom øynene og tastaturet. Jeg har ikke noe god kjennskap til Resett, men en oversikt fra Faktisk.no er nok neppe grunnlag nok alene for å avgjøre hvorvidt et medie pusher fake news. Til sammenligning har for eksempel Arbeiderpartiet, https://www.faktisk.no/?claimant=Arbeiderpartiet , publisert flere fake news saker (according to faktisk.no) enn Resett i samme tidsperiode, og tilsvarende sikkert også med andre medier uten at jeg en gang har giddet å sjekke (bruke bare de små grå). Endret 10. juli 2019 av jallajall Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 (endret) ...og han har full anledning til finne ut det selv. BUMP Endret 10. juli 2019 av 1J7HHBGW 1 Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 ...og han har full anledning til finne ut det selv. Dum som jeg var så tenkte jeg kanskje at noen her inne visste allerede. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Så, hvor er resten? Det finnes ingen beviser for "fake news" . Bare propaganda fra venstresiden. De er i tåka. 2 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Eh? Her er bare noen få eksempler: https://www.faktisk.no/?claimant=Resett Om dette skal være bevis på at Resett er Fake news, hvordan skal man så tolke det når journalister på yttre venstre finner dette om andre journalister på ytre venstre? https://www.faktisk.no/?claimant=NRK Ja, selv for dem er Resett mere til å stole på enn NRK. 2 Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Det finnes ingen beviser for "fake news" . Bare propaganda fra venstresiden. De er i tåka. Det virker ikke som om viljen til å gi Resett en fair behandling er helt til stede, nei. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 (endret) Ja, han har gitt meg eksempler. Og ingenting mer enn det.Du spurte ordrett «har Resett noen gang fart med usannheter?» og jeg ga deg deg en link til noen saker faktisk.no har faktasjekket og vurdert som usant. Hvorfor skulle jeg gi deg noe mer enn det..? Resten får du Google eller finne frem og vurdere selv. At Resett ønsker å villede og vinkle saker som passer deres tankesett i større grad enn etablerte og seriøse er velkjent, og heller ikke noe hverken Lurås eller Akerhaug i Resett selv legger skjul på. Noen saker er usanne, noen er vinklet på en veldig.. alternativ måte mens andre er intellektuelt uærlige. EDIT: og noen er sanne. Veldig mange artikler er direkte fra NTB. Endret 10. juli 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 At Resett ønsker å villede og vinkle saker som passer deres tankesett i større grad enn etablerte og seriøse er velkjent, Kilde? Og skal du bruke Faktisk.no her så husk at de fant flere feil hos sine meningfeller hos NRK. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 (endret) At Resett fører en linje som strider med størsteparten av det politiske Norge og dagspressens allmenne oppfatning om klima, kjønnskamp og innvandring er velkjent. Hva NRK holder på med spurte han ikke om, så whataboutismen trenger du ikke prøve på. Fivebigcities spurte spørsmålet sitt om Resett, jeg svarte. Her skrives det litt om faktisk.no kontra Resett: https://journalisten.no/resett-faktiskno-hanna-relling-berg/faktasjekker-fakta-ikke-meninger--resett-egner-seg-ikke-for-faktasjekk/338750 Endret 10. juli 2019 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Du spurte ordrett «har Resett noen gang fart med usannheter?» Jo, da. Og så spurte jeg "de driver vel ikke med fake news?" like etterpå. Og så langt så må en vel kunne si at de ikke gjør det? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 At Resett fører en linje som strider med størsteparten av det politiske Norge og dagspressens allmenne oppfatning om klima, kjønnskamp og innvandring er velkjent. At "det politiske Norge og dagspressens allmenne oppfatning" ligger langt til venstre for den til befolkningen i Norge er også vekjent. Og det gir et marked for medier som Resett. Hva NRK holder på med spurte han ikke om, så whataboutismen trenger du ikke prøve på. Fivebigcities spurte spørsmålet sitt om Resett, jeg svarte. Det var du som sa At Resett ønsker å villede og vinkle saker som passer deres tankesett i større grad enn etablerte og seriøse er velkjent, Trekker du tilbake eller ønsker du å dokumentere din påstand? Regner du fx NRK som "etablert og seriøs"? Og ønsker du igjen å bruke faktisk.no som sannhetsvitne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå