Delvis Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Har en DIvx film som jeg skulle tatt et par screenshots fra, men det er ikke tale om å få bildet med. Blir bare en svart flekk når jeg lagrer. Har prøvd med forskjellige programmer også, og bildet viser når jeg limer det inn, men det henger liksom fast utenfor for seg selv når jeg scroller opp og ned feks. Hvordan får jeg lagret et slikt bilde? Umulig? Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 VirtualDub - http://www.doom9.org/Soft21/Editing/VirtualDub-1.5.10.zip Åpne fila i programmet, gå til der hvor du vil ta bildet, trykk Ctrl + 1 og vips er bildet på utklippstavlen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 VirtualDub - http://www.doom9.org/Soft21/Editing/VirtualDub-1.5.10.zip Åpne fila i programmet, gå til der hvor du vil ta bildet, trykk Ctrl + 1 og vips er bildet på utklippstavlen. Prøvde, men det gikk ikke åpne der heller. Problemet er at akkurat denne filen kun kan åpnes i Divx player. Lenke til kommentar
klo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 BSPlayer har en slik funksjon også, se om du får åpnet med den. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 det funka og i den mediaplayeren som var med i win95 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Det har seg sånn at denne filmen først må godkjennes med Div x gjennom nettet før den åpner den. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 jeg har samme problemet med en SVCD, og jeg tror det har noe å gjøre med DirectX uten at jeg er sikker. Når jeg først får tat bilde av en del av filmen, åpner i photoshop, og prøver å zoome, blir ikke bildet større, bare bakgrunnen. Virker nesten som bildet er lagret i minnet elns, for selv om jeg tar screenshot av screenshot'en, skjer det samme... Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Har en DIvx film som jeg skulle tatt et par screenshots fra, mendet er ikke tale om å få bildet med. Blir bare en svart flekk når jeg lagrer. Har prøvd med forskjellige programmer også, og bildet viser når jeg limer det inn, men det henger liksom fast utenfor for seg selv når jeg scroller opp og ned feks. Hvordan får jeg lagret et slikt bilde? Umulig? Da kan du bruke bs player den som følger med K-Lite Codec Pack 2.20 Full, Med den kan du høyreklikke å velge capture frame. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Da kan du bruke bs player den som følger med K-Lite Codec Pack 2.20 Full, Med den kan du høyreklikke å velge capture frame. Hadde den også og prøvde, men nei. Får bare meldingen "unknown file format" Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Da kan du bruke bs player den som følger med K-Lite Codec Pack 2.20 Full, Med den kan du høyreklikke å velge capture frame. Hadde den også og prøvde, men nei. Får bare meldingen "unknown file format" akkurat samme med meg Lenke til kommentar
dan2003 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 I windows media player er det bare å skru ned videoakselerasjonen til "lite" eller "ingen" Verktøy>Alternativer>Ytelse Og da er det mulig å bruke print screen (Prt Scr) Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 du kan prøve ZoomPlayer, så lenge der er codec'er på maskinen for den filmen du har så skal den greie å spille filmen, og ZP har innebygget screen capture funksjon som fungerer på alle filmene jeg har prøvt http://www.inmatrix.com/files/zoomplayer_download.shtml det holder med SP standard utgaven, den er og gratis PS. ALT + F er standardkommandoen for å ta ett screenshot med ZP Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) I windows media player er det bare å skru ned videoakselerasjonen til "lite" eller "ingen"Verktøy>Alternativer>Ytelse Og da er det mulig å bruke print screen (Prt Scr) Egenskaper på skrivebordet, Innstillinger, avansert, feilsøking. Dra maskinvareakselerasjonsinstillingen ned til "ingen". Da kan man ta screenshots. Husk å still den opp igjen etterpå. Endret 23. desember 2003 av Nostradamus Lenke til kommentar
woid Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 dette er fordi man bruker video-overlay til visning av feks film og 3dspill. (og fordi det sparer maskinkraft, slik at man får bedre ytelse) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 I windows media player er det bare å skru ned videoakselerasjonen til "lite" eller "ingen"Verktøy>Alternativer>Ytelse Og da er det mulig å bruke print screen (Prt Scr) Egenskaper på skrivebordet, Innstillinger, avansert, feilsøking. Dra maskinvareakselerasjonsinstillingen ned til "ingen". Da kan man ta screenshots. Husk å still den opp igjen etterpå. Det som skjedde da, er at det ikke vises annet enn svart skjerm på selve filmen heller. Så det hjalp heller ikke. WMP og andre avspillingsprog. kan ikke åpne filen. Kun Divx Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 har du prøvd med ZoomPlayer? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 har du prøvd med ZoomPlayer? Nei, jeg har ikke det altså. Har ikke den lenger jeg gikk over til VLC. Vet ikke om jeg gidder laste ned zoomplayer for å prøve, for jeg 99% sikker det blir samme med den. Du skjønner det er DIVx playeren som må verifisere brukeropplysningene der jeg lastet ned filmen hver gang den den skal avspilles. Derfor går det ikke å åpne med andre programmer. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Det var så fort gjort at jeg prøvde likevel, men det gikk ikke nei. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 hva slags fil(m) er det som krever verifisering fra divx-player eller hva den nu heter? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 det lurer jeg og på, hva slags film er det, hvor har du fått den fra og hvilken format/codec'er bruker den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå