akelbo Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Square viste frem kampsystemet i ny trailer.Final Fantasy VII Remake foregår utelukkende i Midgard – rommer to blu-ray-disker Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Ser meget bra ut. Positivt overrasket over combat. Trur dette blir et veldig hyggelig gjensyn! Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Spilte gjennom ff7 flere ganger på slutten av nittitallet, og det tok meg minst 10 timer å komme ut av Midgard hver gang. 5-6 timer høres ut som en hastejobb. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Husker ikke hvor lang tid jeg har brukt men om de regner 5-6 eller 10 har lite å si om det blir mye mer nå ? Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Da viste det seg at den informasjonen som var ute før E3 om at første del kom til å være opp til tidspunktet der en viss person dør var falsk. Bare Midgard kan bli litt tynn suppe. Episodebaserte spill fungerer først og fremst om det er nok substans i episodene som blir gitt ut. Vet ikke om dette blir tilfelle her, men alt ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Hvorfor antar dere at Square Enix skal følge strukturen det opprinnelige spillet slavisk? På meg virker det som om de har planer om å utdype Midgar-delen betraktelig, etter å ha sett trailerene. Tipper minst 20-30 timer for bare denne delen. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Dette ser ekstremt lovende ut på alle mulige måter. Det eneste som skurrer er hvor mange deler det totalt skal bli. Om bare Midgard er del1. Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Hvis Midgar tar to hele disker, lurer jeg på hvordan de skal bygge hele verdenskartet. Blir det old-school hvor du går rundt på et forminsket område, mens et punkt i form av noen bygninger lader deg inn i en by, eller blir det realistisk størrelse? Hvordan kan man utforske havet med Tiny Bronco og svømme ned i dypet med ubåten (noen som husker Smaragd-monsteret)? Blir alt dette en sammensatt verden, eller delt opp i forskjellige hub-områder? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Hvis Midgar tar to hele disker, lurer jeg på hvordan de skal bygge hele verdenskartet. Blir det old-school hvor du går rundt på et forminsket område, mens et punkt i form av noen bygninger lader deg inn i en by, eller blir det realistisk størrelse? Hvordan kan man utforske havet med Tiny Bronco og svømme ned i dypet med ubåten (noen som husker Smaragd-monsteret)? Blir alt dette en sammensatt verden, eller delt opp i forskjellige hub-områder? Har tenkt på det samme, men cut scenes (som det sikkert er jævlig mange av) og stemmelinjer tar vel veldig mye plass. Å få til et stort world map med mange steder har jo mange andre spill klart helt fint. Er jo selvsagt et spørsmål hvordan world map blir, jeg tipper det blir som før bare med bedre grafikk og litt mer fancy, men vi får se. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Får bare inderlig ikke håpe de kutter ut world map og den friheten som lå i å reise fritt, selv om hovedstoryen er nokså lineær. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 12. juni 2019 Del Skrevet 12. juni 2019 Hvorfor antar dere at Square Enix skal følge strukturen det opprinnelige spillet slavisk? På meg virker det som om de har planer om å utdype Midgar-delen betraktelig, etter å ha sett trailerene. Tipper minst 20-30 timer for bare denne delen. Helt enig. Folk er i harnisk over dette, men alt tyder på at de har gjort mange omskrivinger på både historien og oppbyggingen av spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå