Windoge Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hei. Noen som vet om det kommer noen tøffe spill rett etter nyttår? Synes det har kommet lite bra ut i det siste, Deus Ex 2 var jo en veldig stor skuffelse. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Baldurs Gate: Dark Alliance 2 og FF X-2 til PS2 Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 HL2 kommer ikke RETT ETTER nyttår. April er ihverfall ikke rett etter nyttår i mine øyne. X2: The Threat kommer visstnok i januar eller ferbruar, har testet en warez versjon, men det var en stor skuffelse. Håper at det blir mindre feil i den europeiske versjonen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Meget tvilsomt at både HL2 og Halo 2 kommer rett etter nyttår. Ville ha noe rett etter nyttår som sagt å se frem til. En god start på nyåret liksom. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hei. Noen som vet om det kommer noen tøffe spill rett etter nyttår? Synes det har kommet lite bra ut i det siste, Deus Ex 2 var jo en veldig stor skuffelse. Så sant, så sant. Skuffende førjulssesong for spill i år. Men det blir gjort opp igjen til våren -04. De beste spillene kommer ikke rett etter jul, men når du begynner å nærme deg mars/april strømmer de på. HalfLife 2 Halo 2 S.T.A.L.K.E.R: Oblivion Lost Joint Operations (februar) Doom 3 BattleField Vietnam (februar) The Sims 2 (sikkert noen som ønsker det og, men IKKE jeg) Far Cry SPLINTER CELL: PANDORA TOMORROW!!!!!!!! Hitman 3 CMR Rally -04 ............men av alle disse er det ingen som kommer rett etter jul. Sjekk http://www.tothegame.com/pccdrom.asp Alle kommende spill.... Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Soldner kommer i februar(håper jeg virkelig)...men det er få spill som kommer ut i Januar. Dette pga julesalget. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Soldner kommer i februar(håper jeg virkelig)...men det er få spill som kommer ut i Januar. Dette pga julesalget. Julesalget som det aldri ble noe av Lenke til kommentar
banzay Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) ja er det virkelig INGEN titler som kom ut rett før juleaften? nå begynner jeg og lure Endret 24. desember 2003 av banzay Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 ja er det virkelig INGEN titler som kom ut rett før juleaften? nå begynner jeg og lure Utrolig nok er mange ivrig etter å misste julesalget i år.... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Meget tvilsomt at både HL2 og Halo 2 kommer rett etter nyttår. Ville ha noe rett etter nyttår som sagt å se frem til. En god start på nyåret liksom. Erhhm? Er det bare jeg som kan lese? Du skrev ikke RETT etter nyttår, men "etter nyttår" og om ikke noen av partene har fått vranglære på dette punktet mener jeg å ha rett i at det betyr året etter det året vi er i nå? Altså 2004 Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 At folk gleder seg til splinter cell er vel egentlig mest tragisk. HL2 kommer jo ikke rett etter nyttår, men det er jo og se fram til Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Gleder meg til GTA:DP kommer til box'en jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå