akelbo Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Du kan prøve spillet nå.Rulleskøyter møter Rocket League i Roller Champions Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Dette er jo det de driver med i Alita: Battle Angel. Ser kult ut! Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Hvorfor ikke bare lage et spill om roller-derby? Ser ikke poenget med å NESTEN lage roller-derby. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Hvorfor ikke bare lage et spill om roller-derby? Ser ikke poenget med å NESTEN lage roller-derby. Blir som å spørre hvorfor Rocket League ikke er fotball, men bare nesten... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Spilt litt nå og det her var faktisk skikkelig gøy! Litt tekniske problemer som ødelegger men det er tross alt en alpha. Hadde ikke trodd dette ville være noe for meg men der tok jeg feil gitt.... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Blir som å spørre hvorfor Rocket League ikke er fotball, men bare nesten... Fordi football er drit kjedelig og en landeplage. Mens roller derby er smålig morsomt? Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 12. juni 2019 Del Skrevet 12. juni 2019 Blir som å spørre hvorfor Rocket League ikke er fotball, men bare nesten... Det blir det aldeles ikke. Roller-Derby er akkurat de samme reglene som dette, inkludert utformingen av banen, taklingen, rulleskøytene og lagutformingen. Men her må man score mål, mens i Roller-Derby scorer man ved å gå runder rundt motstanderlaget. Nærmest identisk altså. Rocket League spilles på abnormale baner, man har et annet fremkomstmiddel, "ingen" regler, boosting, flyging, og spillet føles i det store og det hele helt annerledes enn fotball. I tillegg finnes det flust av fotballspill, så en variasjon på alt det andre rælet er velkommen. Roller-Derby har vi enda tilgode å se som spill, såvidt jeg vet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå