AnonymDiskusjon Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Hei, når dere har funnet noen på nettdating hvor lenge pleier dere og snakke på meldinger før eventuell date? Det er jo selfølgelig flere ting som kan avgjør det, men bare lurer sånn ca i snitt hvor lenge folk snakker på melding før date... Anonymous poster hash: e04c2...90f 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Jeg sender en melding, mottar et svar og inviterer til date i neste melding. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. juni 2019 Del Skrevet 12. juni 2019 Denne tråden har en lite beskrivende emnetittel og TS bes endre dette. Rapporter denne posten når emne er fjernet så fjernes denne posten. Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. juni 2019 Del Skrevet 12. juni 2019 Når det føles rett. Har latt meg selv presses til å møtes tidlig en gang og det ble bare kleint. Vil vite at vi har samme interesser osv og kan komme overens og ha en lengre og dypere samtale om alt og ingenting. Er ikke alle som passer sammen og det er OK. 2 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 15. juni 2019 Del Skrevet 15. juni 2019 I løpet av de første 10-20 meldingene bør nok antakelig date/ikke date være avklart. Å spørre umiddelbart kan nok skremme noen vekk, da det ikke er så veldig rart å ville gjøre unna den helt grunnleggende screeningundersøkelsen på chat. På den annen side, hvis du selv foretrekker å gjøre alle avklaringer ansikt til ansikt så er det jo ikke noe tap å skremme bort de som gjerne vil chatte litt først, så svaret er: gjør det som passer deg. 1 Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 Her har det gått alt fra ei uke til 2 år før første date. Jeg har sjelden barnefri og de som mener det bare er å be om barnevakt om jeg faktisk er interessert blir fort uinteressante. Så om det skal passe for begge, så kan det være jeg forlanger tålmodighet 1 Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 (endret) Man kan gjerne "screene" litt over chatten for å sile ut de man åpenbart ikke vil klikke med. Samtidig er det dumt å chatte i evigheter og brenne av alle de gode samtaleemnene dine, så sitter man der stum og klein når man endelig møtes face to face. "Ja, dette var jo koselig". Noen vil kanskje innvende at med den riktige personen vil praten gå lett uansett, og til en viss grad er jeg enig i det. Men ihvertfall for mange er et slikt treff en ganske nervepirrende greie. Da kan det være greit å ha en del uutforskede og sikre ting man kan snakke om, så kommer praten lettere når man har brutt isen litt. For isen bryter man sjelden når man chatter - man kan chatte i evigheter, men det er fort kleint og skummelt når man møtes uansett. Endret 17. juni 2019 av Drogin Lenke til kommentar
Pusejenta Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Nettdating er minst tre forskjellige typer, en med å ha lang romantikk, eller med en endags type forhold eller med prostituert. Her på diskusjon er nok den langvarige forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå