nor50 Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 I oppgavebehandlinga står det hele tiden at Com Surrogate bruker mye strøm. Hva er det, og betyr det noe? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Hvorfor det står det bruker mye strøm kan jeg ikke svare på. Com surrogate er en vertsprosess for å kjøre com objekter i en egen prosess. Derav navnet com surrogate. Du finner en brukbar forklaring på det her : https://helpdeskgeek.com/windows-10/com-surrogate-windows-10-virus/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 https://www.howtogeek.com/326462/what-is-com-surrogate-dllhost.exe-and-why-is-it-running-on-my-pc/ Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Moderatormelding 1 innlegg er fjernet fra tråden pga OT, tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 27. august 2019 Forfatter Del Skrevet 27. august 2019 Jeg har stadig dette problemet. Skjønner ikke noe av det... Noen steder sies det at det er virus, men ingen virussjekker finner noe virus i alle fall. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Hvorfor er det et problem ? Jeg har mange ting i oppgavebehandler som windows påstår forårsaker forsinkelse i oppstart osv. Plages jeg av det ? Nei. Om man plages av for mye minneallokering, cpu ressurser «strømforbruk» så får man klare å gjennomføre en software survey av sin pc og hva som her installert og kjører ulike com objekter. Har du lest beskrivelsene av hva com objekter er og om vertsprosess for de ? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 28. august 2019 Forfatter Del Skrevet 28. august 2019 Hvorfor er det et problem ? Jeg har mange ting i oppgavebehandler som windows påstår forårsaker forsinkelse i oppstart osv. Plages jeg av det ? Nei. Om man plages av for mye minneallokering, cpu ressurser «strømforbruk» så får man klare å gjennomføre en software survey av sin pc og hva som her installert og kjører ulike com objekter. Har du lest beskrivelsene av hva com objekter er og om vertsprosess for de ? Det ligger for høyt for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå