larsen_1 Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Gamle modemet fungerte ikke så jeg kjøpte et annet på finn. Helt likt. Alt ser ut til å virke bortsett fra den ene grønne lampa som beskriver ‘online’ Den lyser ikke. Er disse modemene koda av CD? Lenke til kommentar
NULL Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Slike kabelmodem tror jeg regnes som nettleverandørens eiendom, og skal vel ikke selges. Og skal heller ikke være nødvendig å kjøpe, ettersom du vel får tilsent et nytt modem om det gamle slutter å fungere. Og modemet må vel være koblet til et aktivt abonnement for å fungere. 1 Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 10. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2019 Slike kabelmodem tror jeg regnes som nettleverandørens eiendom, og skal vel ikke selges. Og skal heller ikke være nødvendig å kjøpe, ettersom du vel får tilsent et nytt modem om det gamle slutter å fungere. Og modemet må vel være koblet til et aktivt abonnement for å fungere. Ok takk for svar. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå