Jonas Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Hallo Jeg har et lite problem.. startsiden min skifter hele tiden til samma siden så jeg vil prøve det host.exe fila til å linke den til min egen startside! Men jeg husker ikke hvor jeg skulle skrive ip og sånt.. Er det sånn her: Min-"ymse"-startside [mellomrom] www.hw.no er det sånn? funker ikke.. Får å komme til den lager man en snarvei som leder til %windir%\SYSTEM32\notepad.exe %windir%\SYSTEM32\DRIVERS\etc\hosts Jonas Endret 23. desember 2003 av jonas22282460 Lenke til kommentar
kvasimongo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Startsiden din ligger i Internet Explorer sine innstillinger, dersom du bruker IS. Hosts filen brukes til å koble ip adresser mot vertsnavn. Med andre ord trenger duu ikke endre i hosts fila. Ps. det er ikke en .exe fil. Den har ingen extension. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Startsiden din ligger i Internet Explorer sine innstillinger, dersom du bruker IS. Hosts filen brukes til å koble ip adresser mot vertsnavn. Med andre ord trenger duu ikke endre i hosts fila. Ps. det er ikke en .exe fil. Den har ingen extension. Startsiden skiftet hele tiden og jeg vil blokke linke den siden til en annen.. funker det? Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Det er mulig at du har et sånt virus som endrer startsiden uten å spørre deg om det... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Det er mulig at du har et sånt virus som endrer startsiden uten å spørre deg om det... Jeg vet jo det.. ingen som vet? altså, ikke tro stygge ting om meg her.. dette er om en venns pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå