AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Hei. Har sett det er nettsider med useriøse utleiere, men ingen med useriøse leietakere. Hvordan er jussen rundt det å lage en slik side? Vil det være ulovlig å legge ut navn på leietakere man har hatt problemer med? De fleste nå for tiden spør etter referanser, så ser litt nytte av å ha en slik side. Anonymous poster hash: 3620c...481 2 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Det er stor forskjell på å etterspørre referanse hos ein potensiell leigetaker, og det å offentleg henge ut personar for alle å lese. Lovlegheita av ei slik side kjem ann på kva du heilt spesifikt skriv om leigetakaren. 2 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Lovlegheita av ei slik side kjem ann på kva du heilt spesifikt skriv om leigetakaren. Jeg vil tro at ts ikke skal skrive noe om leietakere på nettsiden, men opprette en nettside der andre kan skrive sine erfaringer med sine leietakere. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Personvernnemnda avgjorde nylig en sak mot Legelisten, nemndas vurdering er nokså relevant for andre. 1 Lenke til kommentar
Gudmunns Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Jeg har akkurat brent meg på å leie ut til tre stk. Skulle gjerne sett at jeg kunne søke opp hva andre utleiere har å si om vedkomne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå